Gå til innhold

Lisa har spist kattehår i 15 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV2.no la nylig ut en artikkel om Lisa fra Detroit som er avhengig av å spise kattehår. Nå søker hun hjelp via TLC-programmet "My Strange Addiction". Artikkelen inneholder også et filmklipp hvor vi får se henne gomle på hårdotter og slikke direkte på katten. :haar:

Selv om jeg er svært glad i katter, ble dette sterk kost for meg (bokstavelig talt). Jeg kjente virkelig at det begynte å vrenge seg i magen på meg, og jeg ble fysisk kvalm. Lisa forteller også at noen ganger setter kattehårene seg fast i tennene så hun må bruke tanntråd og tannbørste for å få det bort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hvor mange psykiske problemer i USA må løses på offentlig tv. Idioter hele gjengen.

Er med på "freakshows" sånn at andre kan le av dem og syns de er forferdelig, joda,kanskje det hjelper noen som er i samme situasjon, men nå må du gi deg.

Ikke minst dr phil opplegget hvor de utbrer hele livet på offentlig tv,fremfor publikum....

men selv om det er dumt og teit, er det rart og spennende samtidig..kattehår er noe av det verste jeg vet,tør nesten ikke å trykke på linken å se henne spise det!! grøss!

Anonym poster: 3deb15cc95223bd41b1fc2ecca5bbdcb

Skrevet

I grunnen er det mest trist. Folk grøsser og ler av en kvinne som åpenbart har et problem hun trenger å få hjelp med. Det er stor sannsynlighet for at hun har langt større vansker enn det kan se ut til, og at spisingen av kattehår bare er et symptom.

Skrevet

I grunnen er det mest trist. Folk grøsser og ler av en kvinne som åpenbart har et problem hun trenger å få hjelp med. Det er stor sannsynlighet for at hun har langt større vansker enn det kan se ut til, og at spisingen av kattehår bare er et symptom.

ja,så lenge ho ikke spiser katten er jeg fornøyd..

Anonym poster: 3deb15cc95223bd41b1fc2ecca5bbdcb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...