Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann får tlf fra en X av seg. Hun har problemer med den ene tenåringen sin (han er ikke barnefaren!!). Han jobber natt, så det er da de snakker... Han sier det er hun som ringer. Jeg har sagt at jeg ikke synes dette er greit og han var enig og sa at han skulle si i fra at hun måtte finne seg noen andre å prate med. For noen dager siden måtte jeg låne tlf hans og da jeg åpnet den kom jeg inn på tlf loggen (den lå åpen) så så jeg at de fortsatt har kontakt.

Hadde dere godtatt dette eller er det bare jeg som er hårsår ?

Anonym poster: 20b33f3023d5f90e4ce6d4c6748e7138

Anonym poster: 7d3a4847b0ccc5138986b57e314a32a1

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunheart
Skrevet

Har ikke godtatt dette, med mindre det var deres felles sønn, nei. Hadde nok latt han gå sine egne veier da, uten meg

Skrevet

hadde tilgitt han for de første gangene. men om han fortsatte å snakke med henne etter at han lovte deg å slutte med det, da går han for langt.han lyver. han respekterer ikke deg. ferdig med det. ikke overanalyser.

da jeg og typen nettopp var sammen i bare 4-5mnd og vi bestemte å satse videre på forholdet, sa jeg at det ikke var greit at en annen dame ringte han hele tiden. og han tok opp tlf og ringte henne og ba henne ikke kontakte han mer.

Anonym poster: d260b20f4721532fb4bb2aeef30fcbde

Skrevet

Du sier typen din ikke er faren til tenåringen, men dersom typen og eksen har bodd sammen, så har han likevel hatt ei farsrolle i ei periode. I så fall er det helt naturlig og til det beste for tenåringen at de to snakker sammen. Kanskje er han den eneste farsfiguren denne tenåringen har?

Hvis typen din har bodd sammen med tenåringen er det direkte dårlig gjort å nekte kontakt med h*n og å hjelpe mor når de har det vanskelig.

Våkn opp, jente! Du må både innse og forholde deg til at det finnes andre mennesker i verden som har en relasjon til typen din enn deg.

Anonym poster: 8742d7ebc71c7ca798e7daa56b8dcd83

• Liker 1
Skrevet

Temmelig suspekt at de ringes om natten, mens mannen er på jobb - hvorfor kan hun ikke ringe ham på dagtid, dersom det skulle være noe? Den unnskyldningen om at 'ungen er så vanskelig' må hun dra lenger ut på landet med - hvis ungen er vanskelig, så tar man det opp med FAREN, ikke en eks som er i et nytt forhold.

Dette hadde ikke blitt godtatt fra min side, nei. Det er tydelig hva hun er ute etter, og det er ikke 'faderlige råd' - og mannen er ikke det spor bedre (det er jo han som er i et forhold her!); han lyver til deg angående kontakten med denne kvinnen, så det er ganske åpenbart at han er med på dette selv fullt og helt.

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Takk for alle svar.

Han er ikke på noen måte en farsfigur for denne tenåringen.

Det er mange år siden de var sammens. Så hvorfor hun plutselig skal ringe min mann, gir ingen mening.

Tenkte jeg skulle teste ham i kveld og bare spør sånn tilfeldig om han har hørt noe mer fra henne. Spent på om han sier sannheten eller om han lyver igjen!!

Anonym poster: 7d3a4847b0ccc5138986b57e314a32a1

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg tror rett og slett jeg ville spurt han om han ser en fremtid med deg. Dersom han svarer ja, så ville jeg svart noe som "Hvorfor respekterer du meg ikke og lyver til meg da?" Eller så ville jeg bare stilt han et ultimatum.

Skrevet

Fant du ut av hvem av dem som kontaktet hvem?

Om det er dette kvinnemennesket som ringer på han hele tiden, er det jo soleklart at det er HUN som ikke greier å la han være i fred..

Har vært borti lignende før med samboeren min da vi var et nyforelsket par.

Eksen begynte sakte men sikkert å kontakte han på tlf, uten at samboeren min trigget henne til å gjøre det.

Men jeg sa uansett stopp, og at hun heller måtte plage sin egen mann framfor min :)

Hun er helt nødt til å gi slipp på gutten som nå er min..

Anonym poster: 366059a61399aed9d6c0e5a3e9732325

Skrevet

Så eksen ringer om natta, for å prate med sin eks, som hun ikke har vært sammen på flere år, for å prate om en vanskelig tenåring han ikke kjenner... Hvis inne din eks er en ekspert på tenåringer, så ville jeg satt spørsmålstegn ved dette. Hvorfor ringer hun ikke barnets far eller barnevernet hvis det er så ille at hun er oppe om natta for å diskutere det med noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...