AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hei! Nå er det snart bare to uker til valentines day, og jeg tror dette blir året jeg bryter tradisjonen med pysjbukse, kjærlighetsfilm og sjokolade alene... Jeg holder på med en fyr, men han har altså ikke spurt meg ut enda. Men jeg håper jo det da, og da vil jeg i såfall være forberedt. Vi er 18-19 år gamle. Det blir litt vanskelig å tenke ut hva jeg skal ha på meg, siden jeg ikke en gang vet hva vi eventuelt kommer til å gjøre. (Håper han får ut fingeren snart!) Men hva er det vanlig å ha på seg? Kjole? Skjørt? Bukse og pen bluse? Har kikket litt på Nelly og tenkte på denne eller denne om jeg skal gå for kjole. Hva synes dere om de? Eller burde jeg gå for noe litt mer casual? Vi har tidligere kun dratt på kino eller laget middag hjemme hos en av oss som "ordentlig date". Da har vi begge bare hatt på oss helt vanlige klær. Er litt redd for å komme overpyntet også, men tenk om jeg får en gangs skyld har noen å være med på selveste valentines day :O Må feires! Har dere erfaringer dere vil dele med denne dagen og outfit? Anonym poster: 882e8303d580e745758fa2c1d99a6a8f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Så koselig Jeg selv ser ikke på valentines som noe annet enn en dag på kalenderen. Men syns det er koselig å få en liten oppmerksomhet med et kort og en blomst fra kjæresten min Hva du skal ha på deg avhenger jo litt med hva dere skal ta dere til på daten Kanskje noe sexy og avslørende hvis dere skal være hjemme hos hverandre? Sexy undertøy Anonym poster: 57c5e801e5c2d68ae8f59b1d8e7cd6b0
rockarollawoman Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Det holder å se bra ut, og ikke minst føle seg bra - hvor mye ekstra du vil gjøre ut av det, er det bare du som vet. Hvis du tenker at du vil antrekket skal få ham til å ville ta på deg, synes jeg du har to dårlige alternativer: Ingen av dem ser ut til å være i materiale man får lyst til å ta på, og når det er rysjer og "dilldall" på er det egentlig bare i veien når man skal la hendene gli over kjolen. Jeg ville satset på noe tettsittende, som ikke er for kort, eller med for dyp utringning, i tilfelle man skal ut blant folk, og pent undertøy. Alt i "sånn passe lett å få av"-kategori. "Lookin' good, feeling gorgeus!"
awesome. Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Stemmer for kjole nr 2, altså ikke den svarte. Synes den passer perfekt til valentines med fin sminke og romantiske krøller i håret Jeg bruker som regel noe rødt eller rosa på valentines for å markere dagen litt. Svarte, tettsittende kjoler kan fort bli kjedelig for min del. Men du må for guds skyld ta på deg noe du føler deg vel i, er kjipt å sitte og føle seg ukomfortabel en hel kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå