Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Hvordan finne e-mailadresse til en i New York? Alle sidene jeg prøver på må man betale!
~sikka~ Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 Prøv å ringe personen og spørre er nok det enkleste.
Gjest Myumi Skrevet 17. mars 2004 #3 Skrevet 17. mars 2004 Vet du hvor han/hun jobber? Navn på firma?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #4 Skrevet 17. mars 2004 Nei, vet ikke hvor hun jobber. Finnes det ikke en side man kan søke på?
Gjest Myumi Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 Nei' date=' vet ikke hvor hun jobber. Finnes det ikke en side man kan søke på?[/quote'] Slike søkesider tar seg betalt fordi det koster endel og drive dem samt holde de oppdaterte. Alt her i verden er ikke gratis og hvis det er snakk om noen få dollar skjønner jeg ikke helt problemet ditt hvis du virkelig trenger denne adressen.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 Herregud. Det var et enkelt spørsmål. Hvis du ikke vet det så la være å svare. Hva er det med folk her inne??? Skjønner ikke problemet mitt? Jeg lurte på om det fantes en gratis tjeneste, er det å ha et problem??? Forøvrig skjønner ikke jeg ditt problem når du gidder å skrive noe slikt. Hold deg til saken eller hold fred.
Gjest Gjest2 Skrevet 17. mars 2004 #7 Skrevet 17. mars 2004 Når folk tar seg tid til å svare på spørsmålet ditt trenger du ikke å glefse som en kjøter. Sunmin sa vel nettopp at hun ikke tror det finnes noen gratis-tjeneste. Er ikke det et svar på "problemet" ditt? Vær takknemlig for at folk er villig til å svare deg. Hvis du ikke klarer å være det så prøv og finn ut av deg selv!
Gjest Myumi Skrevet 17. mars 2004 #8 Skrevet 17. mars 2004 Det enkleste er nok å få tak i nummeret (Opplysningen Utlandet) til personen du trenger e- post adressen til og rett og slett ringe henne i NYC. Hvis du ikke kan det må du nok betale for å søke på nettet. Det finnes nesten ikke gratis sider på nettet lengre for e- postadresser og de få som finnes er dårlige, og hvertfall når du skal ha tak i en person i verdensmetropolen New York hvor det bor millioner av mennesker.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #9 Skrevet 17. mars 2004 alle bibliotek over email adresser er dømt til å feile i utgangspunktet, pga, trommesolo, SPAM, gi opp først som sist
Pedro Skrevet 19. mars 2004 #10 Skrevet 19. mars 2004 Jo da, ikke gi opp. Let litt på denne siden nederst. Jeg har ikke brukt Kopernik på min nåværende PC, men på gratisversionen finnes det et verktøy for å finne E-postadresser. http://www.copernic.com/en/index.html GOOD LUCK Hilsen Pedro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå