Frk.Marihøne Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har vært og satt på exstensoins hos frisør, ikke sånn som smelter fast, men sånn med lim, så jeg lurer på om jeg kan farge dette?
Gjest Swag Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Du KAN farge det, men om det blir fint.. er en annen sak. Da burde du i alle fall farge det med en minicolor hos frisør, ikke blek det i alle fall. Håret kan ende opp med å se skikkelig slitt ut..
Frøken Fips Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Det skal gå an å farge det, men du må for all del gjøre det hos frisøren din! Hvis det er tape-on extentions du har, så er det kanskje lurt å ta de ut før du farger håret, siden det er godt mulig extentionshåret trenger kortere fargetid enn ditt eget hår, men det finner frisøren ut av
Frk.Marihøne Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2013 Men det er jo så dyrt hos frisøren... Ingen her som har farget det hjemme?
Gjest Blue Jeans Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har både farget og bleket extension hjemme. Første nevnte gikk helt fint, andre ikke så bra... Men kommer vel kanskje litt an på hvilken farge du har, og hvilken du ønsker? Jeg tok det litt mørkere, og det gikk som sagt helt fint med meg hvert fall.
Frk.Marihøne Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har rød brunt, og vil farge det mye mørkere, har gjort det med vanlig extensions, men ikke med de jeg har, sånne som er limt på... Hvordan har du?
Bella21 Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har farget mitt, clip on extensions. Tror det går bra, men er ikke så smart hvis du skal bleke eller ta noen draastiske forandringer, men sånn er det vel med eget hår også. Ta de helst ut først, med mindre du skal ha sånn ombre - tuppene/nedre del av håret.
Frk.Marihøne Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2013 Jeg kan ikke ta de ut, de er limt fast...
Gjest Blue Jeans Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Mener du keratinfester (sånne små tynne remser som mest sannsynlig tok en evighet å ta på?) eller tape-extensions? Som er litt bredere og som ble "teipet" fast med varme? Jeg har aldri satt på tape extension hos frisør, men har satt på keratinfester og sånne microringer. Begge de siste nevnte har jeg farget fra mellom-brun til mørk brun. Men er nok ikke noe frisører osv anbefaler. Men det gikk helt greit i mitt tilfelle hvert fall
Gjest Blue Jeans Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Og ja, jeg har ikke sånne nå lenger. Nå bruker jeg clips Tok de ut for et år siden ca:)
Minya Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 Jeg hadde keratinfester, håret var svart og jeg farget etterveksten selv. Det kom ofte farge i extensionlengdene også, men det så ikke ut til å påvirke håret i det hele tatt. Brukte hårfargebørste for å legge fargen, og gikk i dusjen for å skylle ut etterpå. Jeg brukte også sånn hårkur på boks fra L'Oreal (dette er noen år siden) som balsam og håret holdt seg pent helt til festene begynte å dette av av seg selv etter fire-fem måneder. Mine extensions var doubledrawn med ferdig påsatte keratinfester, importert fra India.
Frk.Marihøne Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 1. februar 2013 Mine er sånne ca3 centimeter med remser, som limes på hverandre over mitt hår, som bare tok nesten en time på er det sånne du farget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå