MsMax Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Æsjameg! Skulle egentlig gifte meg i vår, men neeeida.. Skar seg gitt.. eller..vi mista gnisten og ingen var villige til å kjempe så vi ga vel opp begge to! Jeg er bare 24 år,men føler jeg har fått sååå nok av forhold, går jo åt skogen uansett Nå gleder jeg meg egentlig bare til å flytte for meg selv og være singel leeeenge.. Aldri vært singel mer enn 3 mnd av gangen før siden jeg runda 16. Hatt langvarige forhold da men.. Nå er det nok! Nå er det MEG-tid :D Og så lenge behova kan dekkes så trenger man da ikke forhold?! :D 2
Gjest SpaceBaby Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Snakket som ei nyskilt kjærring på et par og femti. 1
MsMax Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2013 Snakket som ei nyskilt kjærring på et par og femti. Føler meg egentlig slik siden jeg ikke drikker lenger, har slutta og røyke og ikke har pult på en og en halv evighet
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Snakket som ei nyskilt kjærring på et par og femti. Hæ!!! Hva i allverden mener du? Anonym poster: 49d170c24e79c36e7e40fa3c9a160d29
Gjest SpaceBaby Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Hæ!!! Hva i allverden mener du? "Kåthet og glede" og alt det der.
aquiz Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Sånn skal det lyde!! Trives selv med å være single nå jeg også!
Sommee Skrevet 30. januar 2013 #9 Skrevet 30. januar 2013 Æsjameg! Skulle egentlig gifte meg i vår, men neeeida.. Skar seg gitt.. eller..vi mista gnisten og ingen var villige til å kjempe så vi ga vel opp begge to! Jeg er bare 24 år,men føler jeg har fått sååå nok av forhold, går jo åt skogen uansett Nå gleder jeg meg egentlig bare til å flytte for meg selv og være singel leeeenge.. Aldri vært singel mer enn 3 mnd av gangen før siden jeg runda 16. Hatt langvarige forhold da men.. Nå er det nok! Nå er det MEG-tid :D Og så lenge behova kan dekkes så trenger man da ikke forhold?! :D Å avlyse bryllupet er det over 50% sjanse for at er det lureste du noen gang har gjort 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå