Gå til innhold

Spm. til dere som bruker selvbruning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har endelig funnet en selvbruning jeg trives med. MEN har et problem. Selvbruningen varer i ca 4-5 dager før den begynner å flasse av her og der. Spesielt under armer, mellom puppene, og de påfølgende dagene følger andre områder på kroppen etter. På de dagene føler jeg meg så stygg og jeg vil gjerne ha jevn glød i huden min hele tiden. Jeg ser at mange andre som bruker selvbruning er brune og fine HELE tiden, så da lurer jeg på: hva gjør dere når selvbruningen begynner å flasse sånn halveis av? Noen som har noen gode tips å komme med??=)

Anonym poster: 281a3f208379dadf449696309d37a00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuktighetskrem i bøtter og spann, men jeg bruker ikke fast men når jeg gjør det går det med mye fuktighetskrem og da varer det lenge når jeg først har selvbruning. Det blir aldri flassete og ujevn farge for min del :) Bruker DC selvbruning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man ikke nærmest orange av disse kremene?

Er ihvertfall det jeg har hørt. :vetikke:

Anonym poster: 56e893293a68176c831743e13e349332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Lancome sin selvbruning, den lyseste, synes den gir en naturlig og fin farge.

Smører meg først med fuktighetskrem og deretter selvbruningen. Når jeg gjør dette ca hver andre/hver tredje dag så holder fargen seg fint.

Det er viktig å smøre seg med bodylotion hver dag når man har selvbruning på seg, hvis ikke flasser det fortere av. Så er det lurt og ikke bruke en selvbuning som er for mørk til din hud, da ser man vertfall når fargen forsvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig funnet en selvbruning jeg trives med. MEN har et problem. Selvbruningen varer i ca 4-5 dager før den begynner å flasse av her og der. Spesielt under armer, mellom puppene, og de påfølgende dagene følger andre områder på kroppen etter. På de dagene føler jeg meg så stygg og jeg vil gjerne ha jevn glød i huden min hele tiden. Jeg ser at mange andre som bruker selvbruning er brune og fine HELE tiden, så da lurer jeg på: hva gjør dere når selvbruningen begynner å flasse sånn halveis av? Noen som har noen gode tips å komme med??=)

Anonym poster: 281a3f208379dadf449696309d37a00f

Hvilken selvbruning er dette da? :)

Anonym poster: 5b92dab997c2672c1f08edfe55a75c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skrubber godt på forhånd av selvbruningen, så skal du egentlig ikke flasse det av. Jeg bruker sunspa, selvbruningsspray, og den forsvinner gradvis uten at du merker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bruk ett lag av gangen er mitt tips, da flasser det ikke av slik at det ser stygt ut. Fargen i seg selv blir jo også mye jevnere og finere da (og ikke orange med riktig produkt).

Og skrubb godt sammen med fuktighetskrem, med en fuktig skrubbehanske for å få det vekk igjen om det allikevel skulle flasse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bruk slik gradvis selvbruning. Jeg elsker st tropez sin og den stinker ikke heller,huden får fukt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St Tropez er best og forsvinner gradvis. Ingen over, ingen ved siden :)

Kan den brukes i ansiktet også?

Anonym poster: 007fea196f162dc708f5a62b81cbab1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...