AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har nettopp fått meg blogg på blogg.no, men jeg forstår ikke bæret. Hvordan kan jeg få lagt inn et notat eller en liten tekst på siden, der jeg kan skrive hva bloggen min handler om, osv? Hvordan får jeg huskeliste (type den som Dedication har)? Noen andre "widgets" å anbefale? takk. Anonym poster: 00485a577857a4606984e658bd4b4587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ushigo Skrevet 30. januar 2013 #2 Del Skrevet 30. januar 2013 Skal du bruke HTML eller den vanlige editoren? Antar du skal bruke den vanlige editoren.. da går du på "profil" og "rediger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 30. januar 2013 #3 Del Skrevet 30. januar 2013 Blogg.no fungerer overraskende bra dersom du har middels kunnskaper rundt html og css. Jeg syntes ikke det fungerer så godt dersom du ikke har det minste peiling på slikt. Er nok ikke fult så lett som du tror. Anbefaler deg å se litt på guidene og FAQ som blogg.no har liggende rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ushigo Skrevet 31. januar 2013 #4 Del Skrevet 31. januar 2013 Blogg.no fungerer overraskende bra dersom du har middels kunnskaper rundt html og css. Jeg syntes ikke det fungerer så godt dersom du ikke har det minste peiling på slikt. Er nok ikke fult så lett som du tror. Anbefaler deg å se litt på guidene og FAQ som blogg.no har liggende rundt. Ja men blogg.no har en egen editor så du selv slipper å kode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 31. januar 2013 #5 Del Skrevet 31. januar 2013 Ja men blogg.no har en egen editor så du selv slipper å kode Nå er det riktignok lenge siden jeg drev med blogg.no selv, men sist jeg prøvde meg var den innebygde editoren latterlig dårlig. Mulighetene du har hvis du kan litt basic html/css er uendelig mange ganger flere enn med blogg.nos egen editor. Er jo mulig de har fått orden på editoren sin, da kan du/alle bare se bort fra innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ushigo Skrevet 31. januar 2013 #6 Del Skrevet 31. januar 2013 Editoren er fortsatt latterlig, så vil anbefale google. Så finner du koder og forklaringer veldig enkelt For eksempel : https://www.google.no/search?q=Html+koder+blogg&rlz=1C1FDUM_enNO496NO496&oq=Html+koder+blogg&aqs=chrome.0.57j60j59j62l3.1930&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå