Gå til innhold

Hvor gamle var dere når dere møtte partneren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier vel sitt.

Hvor gamle var dere når dere møtte partneren deres? Evt hvor, og hvordan ble dere kjærester osv? Når skjønte du at dette var personen du ville dele livet ditt med? Nysgjerrig :)

Anonym poster: c3dbfda056de74613c9f8553e1757ca3

Anonym poster: c3dbfda056de74613c9f8553e1757ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 14 da vi møttes. Ble sammen da jeg var 16. Nå er jeg 20 og vi er fortsatt sammen.

Anonym poster: fd105f770aa52e47199c99d5b4ade041

Skrevet

vi var 19 begge to og gikk på folkehøgskole sammen. fikk veldig god kontakt og tilbragte mye tid sammen på skolen, men det var på et vennskapelig nivå. han fortalte i løpet av året at han var forelsket i meg, men jeg følte ikke det samme for han. vi fortsatte å være nære venner. to år senere ble vi "friends with benefits". så begynte jeg å få følelser for han og han hadde fortsatt følelser for meg, så da ble vi sammen :)

Anonym poster: b44c64f0d02462d641ed2ed0370916c7

Skrevet

Vi jobbet sammen i en dageligvarebutikk, jeg var 19 år og han var 28 år. Vi ble stormende forelsket, det føltes som om det var akkurat som på film! Nå elsker vi hverandre dypt og har vært sammen i tykt og tynt. Vi er som sjelevenner, vi har like interesser og lik humor :P Vi har aldri slitt med det å være sammen og det å elske hverandre, derfor var det rett. I år har vi vært sammen i 9 år :)

• Liker 1
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Første gang vi møttes (og det var kun den ene gangen) Så var jeg sammen med fetteren hans, og han sammen med en perifer venninne av meg. 2 år senere, når jeg var 16 og han 18, sendte han meg meldign på nettby, og jeg kjente han igjen etterhvert. Da ble vi enige om å møtes, og det klaffet med en gang. I år har vi vært sammen i 6 år=)

Skrevet

Var 12 når han ble kompis med min bror. 16 år når vi klinte på en fest, 17 år når vi kom sammen. Så kom utdannelse og studietid hvor vi var sammen/hadde litt pauser. Nå har vi vært sammen i 20 år og fått fire barn. Veldig fornøyd med mannen min:-)

Skrevet

15 da vi møttes første gang. 19 da vi ble kjærester og samboere. Nå er vi 24 og venter barn :)

Skrevet

Vi var begge 28 år. Møttes via nettet, men vi hadde bare skrevet bittelitt med hverandre i to dager før vi møttes på cafe, så det var nesten en blind-date. Vi fortsatte å møtes 2-3 ganger i uken og ble sammen etter ca en mnd. Jeg skjønte fort at dette var en snill og ordentlig fyr, men husker ikke akkurat når jeg skjønte at jeg vil dele resten av livet med han. Vi er samboere nå og har vært sammen i snart 3 år.

Anonym poster: 592bcfc85b8e4f2cf01b36ebda4808b4

Skrevet

Vi var godt voksne, jeg var 37 og han 35. Nå har vi vært sammen i snart fem år.

Skrevet

Vi var begge 16, møttes på vidergående. Jeg skjønnte allerede da at han var en fantastisk mann jeg ville ha i livet mitt, men drømte aldri at han kunne bli forelsket i meg. Møttes igjen når vi var 22, og han innrømmte at han var kjempe forelsket i meg når vi gikk på skolen sammen, jeg innrømte at jeg likte ham veldig godt da også. Også kysset ham meg :ler: Jeg ble veldig paff.. Men så ble vi ett par noen uker senere.

Vi har vært samboere i to år nå, og like storm forelsket som da vi skjønnte begge egentlig likte hver andre.

Anonym poster: a9105943156da610d71b6a0cd9b05b88

Skrevet

18 år, internett :danse: Skjønte med en gang at det var full match.

Er 22 år.

Anonym poster: e703cfa63a3ce02f7fdab9a5e1b118cd

Skrevet

Jeg møtte min samboer da jeg var 18 år. Nå er jeg snart 30 :) :)

Skrevet

Samboeren min og jeg møttes da vi var 19 år. Nå er vi 23 :)

Skrevet

Møtte han første gang når jeg holdt på med bestekompisen (ikke no seriøst), så møtte jeg han et par ganger etterpå. Et år senere møtte jeg han på festival, og vi hadde sex. Etter det har det vært oss. Jeg var 19 år når vi ble sammen, og han 21 år. Har vært sammen i 1,5 år.

Anonym poster: 6574c9149278a2a173798d9067def0f4

Skrevet

Jeg var 27 år og han var 26 år. Vi ble begge invitert på Tusenfryd av felles venner. Fant tonen med en gang. Ble sammen men etter et par mnd, ble vi enig om å bare være venner. 2,5 år ble vi sammen igjen. Vært sammen i 1 år nå. Har det bra sammen.

Skrevet

Jeg var 20, han 21. Møttes på fest. Han ba om tlfnr. og fikk det. Ringte senere og jeg besøkte han i hans hjemby. Idag har vi vært sammen i 19 år og har to barn.

• Liker 2
Skrevet

Vi vokste opp i samme småby så har vel møtt han mange ganger før dette, men møtte han første gang "på ordentlig" når jeg var 17 og han 18. Ble stående sammen på en konsert og dro på en pub sammen etterpå. Det var kjærlighet ved første blikk, men av forskjellige grunner så ble det ikke oss to og vi møttes bare tilfeldigvis innimellom. Vi flyttet til forskjellige byer og fant andre personer. Helt til han plutselig en dag 5 år etter at vi møttes første gang tok kontakt og spurte om vi skulle møtes i min by. Jeg sa ja og etter det har vi vært uatskillelige.

Anonym poster: b0e1b094fbdb7b3947551296cde687ed

Skrevet

Jeg 21 og han 26. Begynte å snakke via Internett da je var kanskje 18/19, hensikten var ikke å finne en kjæreste på nett, vi bare snakket mye sammen. Han bodde også 6 timer unna. Da jeg flyttet for å studere møttes vi spontant pga vi kjedet oss og han bodde da 1 time unna. Jeg falt ved første blikk og føler jeg "forhekset" ham, jeg skulle HA han :)

Nå har vi vært sammen i 6år og har en herlig sønn på 6mnd :)

Skrevet

Kjent hverandre siden barneskolen, vi har vært nære og gode venner hele veien, ingen interesse for hverandre før vi hook'a opp sammen på fest for 5 år siden. Så ble vi friends with benefits, etterhvert begynte vi å få følelser for hverandre og etter 2 mnd att og frem, om og men, så ble vi kjærester og har vært det siden jeg var 17 og han 19 :)

Anonym poster: 4ccebe22a79332cbcaa3b28297d9d3e8

Skrevet

Ble 17 rett etter jeg møtte han, nå er jeg snart 21 og vi er sammen enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...