Gjest Anonym Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Jeg vil gjerne høre hvor dere trekker grensen for hva som er utroskap. Legger dere vekt på det følsesmessige eller det fysiske? Er man for eksempel mindre utro dersom man betaler en "proff" for en tjeneste enn om det er en man kjenner? Gi gjerne en beskrivelse av en situasjon dere mener medfører at dere føler at partneren er utro.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Partneren er ikke utro om han drar på strippeklubb og får en privat lapdance
Strikkesokken Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Jeg syns ikke man er "mindre utro" eller "mer utro" - for meg er utroskap ganske svart hvitt, enten er du det eller så er du det ikke. Som brukeren over her sier, man er ikke utro om man drar på strippeklubb og får lapdance, men jeg hadde ikke likt at kjæresten min gjorde det likevel. Man er heller ikke utro om man danser dirty med en jente på et utested, men jeg hadde ikke syns det var greit heller. Det handler om respekt, og normal grensesetting. Om man har følelser eller tråkker over fysiske grenser med andre ser jeg på det som utroskap. Det være alt fra kyssing til sex, alkohol er ingen unnskyldning, og da er det på hodet ut. Endret 29. januar 2013 av Flyndrefanten
Gjest Anonym Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Ts her. Jeg synes det er rart at folk reagerer mer på kyssing enn en privat lapdance - det hadde vært motsatt for meg. Men har registrert at mange reagerer annerledes. Gjest: skjønner jeg er avslørt Hva med omstendighetene rundt situasjonen. Hva om typen er skikkelig opptatt av penger og skriver en liste over små summer som du skylder ham. 60 kr i godteri osv. Og gjør det veldig klart at han ikke bruker penger på DEG til tross for at han gjerne gjør det for venner og andre. I tillegg har han veldig stramme regler og strenge forventninger til deg og din oppførsel. Og så går han på strippeklubb og kjøper seg en lapdance - fordi han selvfølgelig ikke bryr seg om penger når det gjelder slikt og krangler og styrer fordi han ikke kan begripe at du ikke synes at dette er greit(og da mener jeg altså IKKE GREIT, men ikke nødvendigvis utroskap - slik flyndrefanten snakker om)????
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Æsj Anonym poster: b47a654fc5bd82b1d09315eeb816ffbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå