AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Jeg er ei kvinne på 20 år. Drømmer mye rart hver natt og pleier å huske drømmen dagen etterpå. Noen drømmer setter spor i meg mens andre er mer likegyldige, noen skjønner jeg meg ikke på mens andre syns jeg var helt utrolig! Men her om natten så hadde jeg en av de drømmene som har satt litt spor i meg. Drømmen var ca slik: Det begynner med at en litt eldre versjon av meg står på et stort kjøkken og lager mat. Virka som jeg sto og rørte i en stor glassbolle. Plutselig får jeg en telefon og der får jeg vite at noen har vært i en alvorlig bussulykke. Jeg får panikk og kjører til ulykkesstedet. Etter noen minutter der hvor jeg står og stirrer på en veltet buss på veien, kommer det plutselig masse mennesker løpende mot meg. Det virka som jeg var den eneste som sto og ventet på alle ofrene. Er ikke helt sikker akkurat der. Og så i et lite øyeblikk ser jeg en gutt komme gående mot meg. Han er mørkhåret og minner meg litt om broren min, men jeg kan huske at det ikke var han. Gutten er rundt 16-17 år tror jeg. Jeg begynner å gråte og løper mot han. Jeg får klemme han og alt føltes bra igjen. Han smiler til meg og jeg husker ansiktet hans så tydelig. Han virker kjent, men samtidig vet jeg at jeg aldri har sett han. Plutselig er vi på kjøkkenet igjen og snakker sammen. Jeg får en glad følelse og denne gutten betyr straks mye for meg. Det er vel 2 netter siden sist jeg drømte den drømmen, men jeg husker fortsatt ansiktet hans godt og det føltes som jeg venter på å få se han igjen. Jeg tror jeg drømte om "sønnen min"? Jeg har ikke barn, men ønsker jo meg det en dag. Hva tror dere? Kan det ha vært et lite innblikk i framtida mi? kanskje jeg får en mørkhåret sønn en dag? hehe. Jeg er glad i å diskutere alt mellom himmel og jord og er litt overtroisk, såkom gjerne med en haug ideer eller påstander om hva denne drømmen betydde! Fortell også gjerne deres beste/rareste/tristeste drøm. Anonym poster: 4da4b785d2e86964e5911d1759d6f3a9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 jeg drømte i detaljer om fødselen min i ca en mnd i forkant. Så jordmoren jeg skulle få, hvordan hun var(falsk) og jeg så sønnen min mens han kom ut..ganske sykt å tenke på, og jeg tuller ikke. Det VAR han. Anonym poster: 46a370c40faca186ffac8c570933870e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Spennende I det siste har jeg hatt mange drømmer hvor jeg blir jaktet på, at noen er ute etter meg og at jeg må komme meg vekk/gjemme meg. Kanskje det har noe med at jeg har vært langt nede psykisk det siste halvåret? Noen ganger så drømmer jeg også at jeg gråter hysterisk, og når jeg våkner føler jeg meg kjempetrist. Våknet en gang av at jeg gråt. Anonym poster: badd68607f1c85efcb2876badd511790
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har også hatt en sånn "framtidsdrøm" bare at det handla mer om en framtidsfamilie bestående av meg, pappaen og ei lita jente på en 7-8 år:) Det er den mest detaljrike drømmen jeg har hatt noen gang, og jeg husker drømmen nøyaktig den dag idag, ca 3 år senere:) Det som er, er at jeg idag er sammen med pappaen fra drømmen:) Jeg kjente han den gangen jeg hadde drømmen og, men vi ble ikke sammen før ca 1 år senere:) Så lenge jeg og kjæresten holder sammen vil jeg regne med at det er en sjanse for at jeg har sanndrømt:) Skal sies at jeg har sanndrømt før, og får veldig ofte deja vu! Anonym poster: 84603357c69a4c0fddbf9cbf0c42009c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Er gravid i 3 mnd jeg nå, og drømmer også mye merkelig Drømte f.eks på mandagen at det vokste ut en penis av underlivet mitt Kanskje jeg venter gutt? Mannen min kommenterte dette og sa at jeg var altfor sexfiksert! Haha! Drømte også en gang at jeg fødte kattunger Men tviler nesten på at denne lar seg oppfylle, håper jeg Anonym poster: aea539c76d94d331170e7c53b666d260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå