Gå til innhold

Dere som kan litt med hva som passer og ikke..

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Noen som vil hjelpe meg å finne tilbehør til denne cluthen? Skal ha hvit og svart bluse,svart pencil skjørt,strømpebukse og svarte sko med,men tenke jeg skulle kanskje hatt noe som tar igjen blåfargen på vesken? (Har veldig lite peil på mote og slikt,så gjerne kom med andre tips om dere mener det er noe som passer bedre)

http://www.asos.com/...spx?iid=2686102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen øredobber med blått og gull? :)

Skrevet

Eller et armbånd som tar opp fargene i clutchen? ER veldig glad i armbånd selv, og synes alltid et armbånd som matcher et eller annet plagg eller veske, utgjør "den lille forskjellen". :tommel:

Gjest LadySizz
Skrevet

Eller et armbånd som tar opp fargene i clutchen? ER veldig glad i armbånd selv, og synes alltid et armbånd som matcher et eller annet plagg eller veske, utgjør "den lille forskjellen". :tommel:

Armbånd er ikke dumt :) Liker godt å bruke det,så da har det kanskje vært noe.

Hva tror du om dette? Eller blir det kræsj ettersom det er gull på vesken og dette er sølv? :S http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Midnight-Stone-Bracelet/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2453076&cid=11410&Rf-200=3&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Blue

Må bare spørre jeg,for har som sagt lite peiling selv :P

• Liker 1
Skrevet

Armbånd er ikke dumt :) Liker godt å bruke det,så da har det kanskje vært noe.

Hva tror du om dette? Eller blir det kræsj ettersom det er gull på vesken og dette er sølv? :S http://www.asos.com/...ort=-1&clr=Blue

Må bare spørre jeg,for har som sagt lite peiling selv :P

Lekkert armbånd, men kunne kanskje hatt noe enklere/røffere til akkurat den clutchen? (Uff, nå burde jeg sikkert finne en link med et armbånd jeg tror passer, men jeg har ikke tid akkurat nå.) :sukk:

Gjest LadySizz
Skrevet

Lekkert armbånd, men kunne kanskje hatt noe enklere/røffere til akkurat den clutchen? (Uff, nå burde jeg sikkert finne en link med et armbånd jeg tror passer, men jeg har ikke tid akkurat nå.) :sukk:

Du har nok rett. Ble nesten litt mye "bling" for min sin del.. Hmm,får se hva jeg finner :)

Hehe,du skal slippe,men skulle du få tid senere er det bare å slenge inn en link her ;)

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg ville gått for noe ala dette: http://media-cache-e..._BZnOZS29_b.jpg

Altså en enkel statement-ring i blått og gull. Denne er desverre utsolgt på asos.com da.

Den likte jeg! :) Får se om jeg finner noe lignende noen andre plasser da.. Har ikke tenkt på ring i det hele tatt,så takk for tipset :)

Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe annet en vesken i blått. Antrekket ditt høres fint og klassisk ut, og den blå vesken tilføyer farge til det svarte og hvite. Hvis du bare har vesken i blått, legger du mer fokus på den. Så jeg ville ha holdt det så simpelt og heller tatt igjen på sminke og hår. Men hvis du føler det blir for kjedelig, synes jeg ringen Chloe- linket til var kjempestilig! :)

• Liker 1
Skrevet

Blå eyeliner på øyelokket rett over vippene? :)

Anonym poster: 860a4c5444917b96481159c9202f6787

post-37809-0-83750300-1359563322_thumb.j

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe annet en vesken i blått. Antrekket ditt høres fint og klassisk ut, og den blå vesken tilføyer farge til det svarte og hvite. Hvis du bare har vesken i blått, legger du mer fokus på den. Så jeg ville ha holdt det så simpelt og heller tatt igjen på sminke og hår. Men hvis du føler det blir for kjedelig, synes jeg ringen Chloe- linket til var kjempestilig! :)

Klærne er jo veldig stilren og klassisk,så kanskje du har rett i at jeg ikke trenger noe annet :) Får jeg ikke bestilt noe snart blir det uansett ikke noe,for skal bruke antrekket til neste helg :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Blå eyeliner på øyelokket rett over vippene? :)

Anonym poster: 860a4c5444917b96481159c9202f6787

Tror det er litt utenfor min "komfortsone" med så fargerik eyeliner,men absolutt ett godt forslag for den som tørr ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...