Gjest Mark10 Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Hva gjør man når man er skikkelig forelsket i en person man aldri kommer til å ha en framtid med? Jeg har lenge vært utrolig forelsket i en jente som spiller i en utenlandsk tv-serie, men jeg vet jo at jeg aldri kan bli sammen med henne pga aldersforskjell og lokasjon. Jeg har prøvd å komme over henne, men det er utrolig vanskelig. Jeg tenker på henne hele tiden. Jeg vil ikke høres ut som en stalker eller noe slikt, men jeg har sett henne i forskjellige intervju og lest mye om henne og hun virkelig så utrolig unik. Hun virker som en jente man ikke kan gi slipp på. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er 18 år forresten.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Det går over. Tro du meg. Jeg er også forelsket i en kjendis, og har switcha fra den ene til den andre siden jeg var 11 år. Og jeg er mye eldre enn deg . Passer meg utrolig fint siden jeg ikke har tid til mannfolk og har planer om å flytte til høsten. Er mye mindre komplisert å være forelsket i noen som "ikke finnes", man blir ikke såret, man får de svarene man vil og man kan oppleve alt som er i dagdrømmene sine. Nyt det å vite at du er kapabel til å være forelsket, dagdrøm litt og bruk energien det gir det. Når den riktige "ordentlige" jenta dukker opp glemmer du nok skuespillerinnen Anonym poster: 1f2e014021c41da1f465d90e3d90db52 3
Gjest juvelia Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Åh ble så nyskjerrig på hvem det er du er forelsket i! Det er foresten helt vanlig å det går over. Vær glad for at du føler noe,at det finnes en person som vekker ditt begjær. Bruk det som inspirasjon!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Du må nok si hvem det er Anonym poster: eeb8e0607c0823c11f0b65edd6a6485f
Gud Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Du kan ikke si A uten å si B. Det er faktisk en universell lov
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Gå ut og treff jenter du. Om du sitter for mye inne og ser på tv-serier, så skjer dette. Drar du ut litt for å treffe andre mennesker vil du oppdage hvor tåpelig denne forelskelsen er. Anonym poster: 79da33978d1e6cb0685a6a217f325562
Gjest Eugene Onegin Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Jeg tror det er mer karakteren en skuespiller man forelsker seg i. En selve skuespilleren. Husk du kjenner ikke en person bare fordi du ser henne på tv.
makkapakka Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Det går ikke over Jeg er fortsatt forelsket i Jon Almaas...
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. januar 2013 #9 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jeg tror det er mer karakteren en skuespiller man forelsker seg i. En selve skuespilleren. Husk du kjenner ikke en person bare fordi du ser henne på tv. Han sier jo han har lest mye om henne. Man kan jo få et greit inntrykk av en person av intervjuer og hvordan man ter seg, hvilke saker man engasjerer seg i, etc. Men joda, den skuespilleren jeg har et crush på kan være en totalt a**hole han sikkert, men jeg velger å tro noe annet Og jeg har forresten hatt et crush på Dean Cain siden jeg var 9 år. Det går ALDRI over Endret 30. januar 2013 av Emmanuelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå