Shamin Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Det føles akkurat nå som en stor lettelse! Jeg har vært utrolig langt nede et par uker, trodde aldri jeg skulle komme meg på bena igjen. Så, var det plutselig som en klo lettet fra brystet mitt, og jeg så mer og mer hvor destruktivt og feil det forholdet virkelig var for meg! Har forstatt problemer med å sovne om kveldene, for tankene går og går. Men nå er det mer og mer positive tanker, og masse aha-opplevelser. Hvorfor skulle jeg leve slik, og ha det slik? Alt det som tappet meg sånn for krefter, og alt det som skurret og gjorde meg ekstremt usikker og utrygg! Og vi kunne jo ikke en gang le sammen! Han fikk meg aldri til å le, og jeg fikk ikke til å få han til å le. Aldri var noe moro heller... Eneste som var ganske bra var sexen. Så tørr og kjedelig han var, aldri noe lek eller gøy. Og så ufattelig lite interessert han var i meg helhetelig egentlig! Jeg kjenner det så sterkt i hele meg, at jeg er fri! I går og i dag har jeg følt glede, en type glede jeg ikke har følt det året jeg var med han... Nå vil jeg bare ta verden for meg! Puuuh, måtte bare få det ut. 8
Gjest Svampebob1 Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Så bra! :-) Det hjelper å få ting på avstand. Da ser man det i et annet perspektiv enn det man gjorde mens det pågikk. Ta vare på deg selv fremover nå. Du har et nytt liv foran deg der det finnes folk som vil gjøre deg godt og så har du de andre :-P... Vær litt forsiktig med hvem du involverer deg med, så du ikke blir såret med en gang igjen. 1
Shamin Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2013 Jeg er ekstremt forsiktig, og har ikke tenkt å gå inn i et forhold igjen, aldri aldri....
RockPaperScissor Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Verdens beste følelse når man har avsluttet et forhold! Det er veldig ofte sånn at man ser ting så mye klarere i ettertid. Vært der selv og sett alle tegnene på at dette gikk til h.... Men så kommer det neste steget; lære av det man har oppdaget så man fanger opp tegnene tidligere ved en evt neste gang
RockPaperScissor Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Jeg er ekstremt forsiktig, og har ikke tenkt å gå inn i et forhold igjen, aldri aldri.... Det tenkte jeg også. Men så.... Ting blir aldri som man tror! 2
Shamin Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2013 Verdens beste følelse når man har avsluttet et forhold! Det er veldig ofte sånn at man ser ting så mye klarere i ettertid. Vært der selv og sett alle tegnene på at dette gikk til h.... Men så kommer det neste steget; lære av det man har oppdaget så man fanger opp tegnene tidligere ved en evt neste gang Ja! Hjelp så mye jeg har lært om meg selv, og hva jeg IKKE skal.... 1
Shamin Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2013 Det tenkte jeg også. Men så.... Ting blir aldri som man tror! Men et godt utgangspunkt er det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 huff...vil også være singel og fri. bare meg......men nå har jeg kjæreste og er gravid, er så mye å bekymre seg og tenke på.......Hvorfor kan ikke jeg bare være glad og bekymringsløs!!!! Anonym poster: 87b99ed15d8c9b4ca21bacbce3406f57 1
Shamin Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2013 huff...vil også være singel og fri. bare meg......men nå har jeg kjæreste og er gravid, er så mye å bekymre seg og tenke på.......Hvorfor kan ikke jeg bare være glad og bekymringsløs!!!! Anonym poster: 87b99ed15d8c9b4ca21bacbce3406f57 DET er ikke noe, å være gravid når man ikke vil, og sammen med en man ikke vil... Er det noe du kan gjøre med situasjonen? Klem til deg..
Gjest HeiSveis Skrevet 30. januar 2013 #10 Skrevet 30. januar 2013 Nå begynner jeg også tenke sånn, det er helt fantastisk :D Livet har så mye å by på har jeg funnet ut av :D
Nettinettet Skrevet 30. januar 2013 #11 Skrevet 30. januar 2013 Elendige forhold er kunnskap som beriker deg slik at du kan finne ekte kjærlighet og ekte lykke! <3 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #12 Skrevet 30. januar 2013 Elendige forhold er kunnskap som beriker deg slik at du kan finne ekte kjærlighet og ekte lykke! <3 Så lenge det ikke sender deg ut i evig singelliv, ja.. Jeg kjenner flere som kommer til å dø ensomme, dessverre. Anonym poster: 1502dd0c89439b108320e304ddf7f687 1
Nettinettet Skrevet 30. januar 2013 #13 Skrevet 30. januar 2013 Så lenge det ikke sender deg ut i evig singelliv, ja.. Jeg kjenner flere som kommer til å dø ensomme, dessverre. Anonym poster: 1502dd0c89439b108320e304ddf7f687 Men da har de ikke brukt kunnskapen dårlige forhold gir, og heller ikke jobbet med de tingene som de må jobbe med for å kunne ha det bra i ett forhold med noen. Mener jeg iallefall
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #14 Skrevet 31. januar 2013 Og det er denne erfaringen som er dyrbar å ta med seg videre Anonym poster: 02cc18fb1c08c957be55bfdaabbcb6b3
Gjest Svampebob1 Skrevet 31. januar 2013 #15 Skrevet 31. januar 2013 Jeg er ekstremt forsiktig, og har ikke tenkt å gå inn i et forhold igjen, aldri aldri.... Åh? Hva om det gjorde deg tryggere, sterkere og mer lykkelig? ;-)
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #16 Skrevet 31. januar 2013 Men da har de ikke brukt kunnskapen dårlige forhold gir, og heller ikke jobbet med de tingene som de må jobbe med for å kunne ha det bra i ett forhold med noen. Mener jeg iallefall Eller de har ikke klart å bearbeide sårene de sitter igjen med.. Og de har ikke klart å møte verden som single. Det finnes mennesker som bruker tiår på å bearbeide tapet av sin kjære. Noen dør til og med pga. Tapet av sin kjære. Kunnskap som blir gjort om til god nytte slik, kalles for visdom. Visdom er læren om livet ;-). Anonym poster: 1502dd0c89439b108320e304ddf7f687
Nettinettet Skrevet 31. januar 2013 #17 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Eller de har ikke klart å bearbeide sårene de sitter igjen med.. Og de har ikke klart å møte verden som single. Det finnes mennesker som bruker tiår på å bearbeide tapet av sin kjære. Noen dør til og med pga. Tapet av sin kjære. Kunnskap som blir gjort om til god nytte slik, kalles for visdom. Visdom er læren om livet ;-). Anonym poster: 1502dd0c89439b108320e304ddf7f687 Det er helt sant Når en partner man har levd med hele livet dør av alderdom dør ofte den andre av de to innen ett år pga sorg og savn. Det er noe av det som viser hvor sterk kjærligheten er. Noen kan aldri finne noen andre å elske, men de kan alikevell få hjelp til å ha et godt liv alene, hvis de ønsker det. Endret 31. januar 2013 av Nettinettet
Shamin Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 31. januar 2013 At jeg ikke reagerte sterkere på de små løgnene... og at han aldri kunne gi klar tale om noen ting
makkapakka Skrevet 31. januar 2013 #19 Skrevet 31. januar 2013 Typisk det, skal liksom holde ut og ikke ta seg nær av og bry seg med "småting" så vokser de istedenfor over hodet på en.
Shamin Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #20 Skrevet 31. januar 2013 Typisk det, skal liksom holde ut og ikke ta seg nær av og bry seg med "småting" så vokser de istedenfor over hodet på en. Ja! For det var mest småting. Men fy søren så mange av dem!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå