Gå til innhold

hvordan takle hverdag med veldig stressende kollega?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi på jobben har fått en ny sjef som er en veldig hyggelig mann som er flink i jobben sin.

det som er litt vanskelig for meg er at jeg veldig lett lar meg påvirke av at mennesker rundt meg er stresset.

til vanlig er jeg en ganske rolig person og trives godt med det, men denne sjefen er veldig vimsete, stresser fælt, småløper frem og tilbake, og skravla går konstant. jeg har en del kontakt med sjefen sånn til daglig og jeg føler at jeg også blir veldig stressa av ham.

for eksempel i lunsjen. ikke alltid jeg lunsjer med han men noen ganger kommer han inn på pauserommet og begynner å snakke i ett sett med den "stressende" stemmen sin. resultatet er at jeg ikke greier slappe av og spise maten min i ro og mak fordi han er så intens. dette er forøvrig ikke noe problem med de andre jeg jobber med. flere som kjenner seg igjen, noen tips til hva jeg kan gjøre?

Anonym poster: b302ceaf38100889e12faa1e606b5911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått en slik kollega nå... Jeg lunsjer aldri når den personer gjør det. Er det umulig å unngå sitter jeg på plassen min.

Sikkert flere som føler som oss, og til pers som er sånn finner ut det alltid er tomt i nærheten forstår de det nok selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...