Thomasine Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Leter etter nytt stuebord, men de som er fine er jo så lave...??? Vi spiser ved bordet i helgene - koser oss foran tv - hele familien! Dessuten jobber jeg og leser avisa mi om kvelden på det samme bordet! Kan IKKE ha disse nymotens, lave stuebordene... Noen som har sett bord i normalhøyde et sted på nett som ikke koster all verden og som er fint?! Svart/wenge...
Gjest Badebuksa Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Mener du et som er høyere enn sofaen?
Gjest Funky Punk Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Høyere enn sofaen mener du? Sjekk på Finn.no. der finnes det mange. Eller bruktbutikker
Gjest Badebuksa Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har et som er høyere enn sofaen, men det er fra..eh.. 60-70-tallet? Vet ikke? På IKEA har de et som er 62 cm høyt. Fint.. tja... eh..
Adele Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Dette tenkte jeg ikke over før på lørdag, da faren min og jeg var på Skeidar. Tror vi fant maks tre bord som gikk over sofaen.
Thomasine Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2013 Har i dag et som er 54 cm høyt - akkurat passe til mitt bruk... Vil ikke ha noe som er lavere...lave bord er upraktiske og ikke pent, nei... På finn finnes bare gamle, slitte furubord - og det passer ikke... http://www.soullifestyle.com/no/produkt/lodge-granville/sofabord-med-rette-ben Dette bordet, men i "normal" høyde og ikke kvadratisk hadde vært no'!! Ellers vil jeg egentlig ha et svart/wenge-bord...
kokkos Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Finn/loppis? Hva med et kjøkken- eller spisestuebord som du kan sage av beina til passe høyde? 1
Gjest Funky Punk Skrevet 30. januar 2013 #9 Skrevet 30. januar 2013 Det går an å slipe ned og lakke, male and so on Så om man kjøper/får et bord på Finn.no så kan man likevel få et fint bord Er selv på utkikk etter et nytt stuebord og har sett mange fine som også er litt høye
Thomasine Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2013 Hmmm...litt mere jobb, men kanskje man får akkurat det man vil til en billigere penge...blir ikke aktuelt å betale mange tusen, kjenner jeg... Da venter jeg heller til "moten" med lave bord går over...og det gjør den sikkert når folk begynner kjenne det i ryggen...hihihi Skal tråle Finn igjen...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #11 Skrevet 30. januar 2013 Liker lav bord moten jeg:) Anonym poster: a2ab7b2ea4eefe621792246940ec2e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå