Gå til innhold

Han tar ikke initativ, hvordan tolke han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg begynte å få meldinger av en fyr for et halv år siden. Han har siden da sendt meldinger til meg fast og trutt. Helst når han er ute å tar seg en pils. Jeg har vært på fest med han og vi har rota litt. Men er jeg som har tatt insj til å kysse, da det virker som det sitter langt inne for han å ta insj. Men han har i det minste fortsatt med disse meldingene. Jeg ba han på besøk til meg for å se film. Det eneste jeg fikk var en klem og et utsagn om at dette måtte vi gjøre igjen. Har fått meldinger av han etter dette.

Er fyren interessert? Jeg tolker det som om at han ikke er interessert. Men hvorfor i huleste driver han å skriver meldinger i tusen år da? Skal jeg bare slutte å svare på meldingene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert, men føler seg sikkert litt ensom og søker kontakt som venn. Men, spør han rett ut istedenfor?

Anonym poster: f2bff9d7dbcc1a0b980e7389fc60748e

Skrevet

Han er ikke interessert, men føler seg sikkert litt ensom og søker kontakt som venn. Men, spør han rett ut istedenfor?

Bare skrive neste gang: "Hvorfor sender du meldinger til meg?" :P

Skrevet

Ja noe sånt?

Lykke til!

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Vil tro det kommer helt an på hva slags type dette er.

Bare fordi han ikke tar initiativ, så betyr ikke det at han ikke er interessert.

Hva med om du spør han hva han vil? Kanskje han bare vil være venner? Eller kanskje han vil ta det litt rolig? Det er kun han selv som vet hva han vil med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...