Gå til innhold

Ekstrem forvandling - home edition

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å bli fit og da må ekstreme tiltak til!

Jeg er helt normal vil jeg si, 170 høy og 66kg men utrent og svak.

Jeg spiser som regel 2 skiver grovbrød om morgenen, litt kaffe og frukt som mellom-måltider.

Lunsj er supper, lunsjkaker, brød o.l.

Middag er veldig standard type spagetti, gryter, pølser, lasagne, taco osv osv...

Kveldene er værst, da jeg ikke klarer å ligge unna skapene. Så i tillegg til kveldsmat (brød) så går det i brus og godis.

Også når jeg spiser brød er jeg veldig glad i smør og majones.

Jeg VET jeg må legge om kostholdet til mer rene mat, ikke så mye halvfabrikata.

Men jeg trenger en skikkelig plan på alt.

Jeg har prøvd mange ganger før men da har jeg ikke hatt noe strukturert plan så da har alt sklidd ut.

DERFOR vil jeg har tips, råd og motivasjon til hva jeg kan gjøre med mat og trening.

Jeg skrev "home edition" i overskriften og da mener jeg hva jeg kan gjøre av trening hjemme får å få fit, feminin og sunn kropp.

Jeg vet med meg selv at jeg i værtfall har tid til en time om dagen med trening etter lekser og jobb er unnagjort.

Noen som kan gi meg litt start-tips?

Anonym poster: 50f69e6a3654806babf623da9e2154fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn ut hvor mange kalorier du bør ligge på for å nå målet ditt, kutt ut det mest usunne (godteri, brus), tell kalorier.

Av trening er en kombinasjon av ordentlig styrketrening (dvs tunge vekter og baseøvelser) og kardio (jogging, sykling el) det som generelt anbefales.

Anonym poster: b8e9f05632cb51ed6cc9f8314fadc3f4

Skrevet

Jeg er også i samme kategori, så vi kan slanke oss sammen. Det blir mer motiverende, syns jeg.

Mitt første mål er ned 2 kg.

Hilsen, W.

Anonym poster: 674bb9627d41d7ef41290b60ee42f3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...