Gjest blomkvisten Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Hei :-) Er en jente på 19 år og skal på ett veldig viktig intervju i morgen i en stor bedrift. Er ett oljefirma og jeg har søkt som kontorlærling.. Er veldig usikker på hvordan jeg skal kle meg, hva jeg ikke bør kle meg i osv.. Er det noen av dere som har noen gode tips? :-)
Rubies_ Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Jeg tror jeg ville tatt på meg et enkelt sort skjørt, med tykkere strømpebukse under, en singlet med en kort cardigan utover. Et smykke med litt farger på/eventuelt et skjerf med farger. Gjerne støveletter uten hæl, eller kortere sko à la pistol Boots.
Gjest blomkvisten Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Jeg tror jeg ville tatt på meg et enkelt sort skjørt, med tykkere strømpebukse under, en singlet med en kort cardigan utover. Et smykke med litt farger på/eventuelt et skjerf med farger. Gjerne støveletter uten hæl, eller kortere sko à la pistol Boots. takk for bra svar! skal huske på det når jeg kler meg i morgen
Rubies_ Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 takk for bra svar! skal huske på det når jeg kler meg i morgen Lykke til.
awesome. Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Jeg ville ha gått for en svart eller mørk dongeribukse. En fin, enkel bluse til eller en singlet og en blazer/cardigan. Svarte ankelstøvletter passer til alt. Hvis du føler det blir for lite pyntet, kan du legge til et smykke eller et fint skjerf. Lykke til!
Gjest blomkvisten Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Jeg ville ha gått for en svart eller mørk dongeribukse. En fin, enkel bluse til eller en singlet og en blazer/cardigan. Svarte ankelstøvletter passer til alt. Hvis du føler det blir for lite pyntet, kan du legge til et smykke eller et fint skjerf. Lykke til! høres bra ut, tusen takk for det!
The Kitten Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Husk også at det er lurt å være diskret og naturlig sminket, så arbeidgiver ser deg (istedenfor å lure på hvem som er bak sminken). Å gå med armbåndsur er også lurt har jeg hørt. Det gir inntrykk av at du passer tiden og er presis. Mulig det er en myte, men det kan umulig skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå