Gå til innhold

Be ham med ut, ut av det blå, ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E gang møtte jeg en en mann som var på en stand og delte ut prøver på produktene han laget. Han ble fast leverandør av produktet til en butikk her på senteret hvor jeg bor. Den dagen han hadde stand for å introdusere produktene, hadde han og jeg en lengre samtale om disse produktene, sikkert fordi han ville reklamere mest mulig, men dog :) etter den ene gangen har jeg sett ham veldig kjapt i forbifarten engang, og jeg så ham lenge i øynene, og han meg tilbake, før jeg feiget ut og slapp taket. Hvetfall, jeg har ikke sluttet å tenke på denne mannen, neste gang jeg ser ham, vil jeg rett g slett si "jeg lurte på om du vi bli med på en kaffe (eller noe) en dag? :)". Og om han skulle di at han er opptatt eller noe annet, har jeg et svar klart, "ta det som et kompliment :)". Men altså...... Er en stund siden jeg var innen dating, så vet ikke om jeg er på bærtur? Det er ikke ofte han er innom butikken, bare leverandør, så jeg har ikke mange minuttene på å prate med ham. Har sendt Mail til senterledelsen for å spørre om hvem firmaet og sjefen er da :sjenert:

Men ja, hva synes dere?

Anonym poster: f0e87c51f5477f8d83a1866c4e692629

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Undersøk først om han er singel, det blir ganske flaut om han har samboer eller er gift (ikke alle gifte bruker ring selv om de fleste gjør det). Ikke se på facebooken hans og tenk at den stemmer, mange har ikke sivilstatusen sin der.

Men er han singel så kjør på!!!! Lykke til :danse:

Anonym poster: 4b21e9016be1e812887e38645edbc99c

Skrevet

En annen ting, har du googlet firmaet han jobber i? Kanskje du kan finne navnet hans på nettsiden, hvis de har det

Anonym poster: 4b21e9016be1e812887e38645edbc99c

Skrevet

Gi han en lapp med navnet og nr ditt på, også gå. Han ringer nok om han er ledig, om det bare er pga nysgjerrighet ;)

Skrevet

Det er kanskje litt rart å bare spørre sånn helt ut av det blå. Du kan jo prøve å snakke med ham når du møter ham først, og hvis praten går bra bare "tilfeldigvis" spørre. Da er det mindre sjanse for at han blir skremt eller synes at du er pågående :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...