Gå til innhold

Hvor får jeg tak i ..?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sett denne jakken på et bilde, men finner den ingen steder:

post-51477-0-79343900-1359488569_thumb.p

har noen peiling på hvor man kan få tak i den eller en lignende?

Det nærmeste jeg har kommet er denne:

post-51477-0-84985800-1359488711_thumb.j

Den er jo ikke like fin.. Noen som har tips til meg?

Endret av Tysteren
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo på bildet du la ut, er den utsolgt der?

Anonym poster: 988fa4b83685de7eed2c2c6d16079fe9

Skrevet

Har de den her? Hvis ikke; eBay.

Skrevet

Det står jo på bilde både produsenten og navnet på modellen. Jeg fant den her etter et kjapt søk: http://www.torr-fashion.com/torr-brands/Jofama/ellen-shearing-jacket (den så mørkere ut på bildet her, men...)

Ellers kan du jo sjekke ut de butikkene i Norge som fører Jofama, kanskje noen har den inne. Det er bla. En butikk på Arkaden i Oslo som har en del fra dem, og jeg vet det er flere.

Jakkene fra Jofama er litt dyre (men dødsfine, det er de. Forelsket i opptil flere av dem). Så om du skulle trenge å søke etter en annen som ligner så prøv med søkeord som "suede shearling coat/jacket"

Skrevet (endret)

..

Endret av Tysteren
Skrevet

Det står jo på bildet du la ut, er den utsolgt der?

Anonym poster: 988fa4b83685de7eed2c2c6d16079fe9

Har de den her? Hvis ikke; eBay.

Det står jo på bilde både produsenten og navnet på modellen. Jeg fant den her etter et kjapt søk: http://www.torr-fash...shearing-jacket (den så mørkere ut på bildet her, men...)

Ellers kan du jo sjekke ut de butikkene i Norge som fører Jofama, kanskje noen har den inne. Det er bla. En butikk på Arkaden i Oslo som har en del fra dem, og jeg vet det er flere.

Jakkene fra Jofama er litt dyre (men dødsfine, det er de. Forelsket i opptil flere av dem). Så om du skulle trenge å søke etter en annen som ligner så prøv med søkeord som "suede shearling coat/jacket"

har såklart sett på denne siden og googlet jakkens navn, men jeg finner bare i str. 36 eller 44, jeg skulle hatt i str. 38/40 :(

tenkte å sjekke om det kom noen andre tips :) Takk for hjelpen

Skrevet

Har du søkt etter jakkens navn på ebay eller bare på google?

Skrevet

Har du søkt etter jakkens navn på ebay eller bare på google?

På ebay også, ingen treff.. Mener du du har funnet den?

Skrevet

Nope, jeg bare fikk ikke fatt i om du hadde gjort det ut i fra det forrige innlegget. :)

Skrevet

Da vet jeg ikke, men kan si fra om jeg skulle slumpe over den.

Du kan jo forresten følge med på tradera.se. Svensk versjon av ebay, kan være noe iom. at Jofama er et svensk merke. Sjekket for deg nå, ligger en del Jofama der, ikke akkurat den, men man vet jo aldri hva som dukker opp neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...