Gå til innhold

Hvordan tolke henne.................gjennom Skype.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, saken er den at jeg har blitt kjent med ei usedvanlig snill og god jente, som jeg merker at jeg har begynnt og få følelser for, men hvordan er det jeg kan ta steget videre og skjønne henne over skype.

Hun har nå begynnt og ivre for at jeg skal bli bedre i det språket hun snakker, det er vel et bra tegn er det ikke. Har også snakket med henne tidligere på tomannshånd også, og da har vi hatt en flørtete tone som hun har respondert på. Men idag når vi snakket sammen på Skype så var det en annen der i rommet, men hun bor jo alene, også vet jeg at hun ikke har noen type, så da virket hun litt kald, men vi snakket sammen og hadde det morsomt også, hva tror dere er det noen sjangs, for dette har jeg virkelig ikke peiling på.

Anonym poster: 896f664980482d88ee87fb810c654dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du sier her er svært intetsigende. Selv nære venner kan bli annerledes når de har en gjest. Det sier seg jo nesten selv.

Noe av det værste du kan gjøre er å overanalysere før dere overhodet har blitt skikkelig kjent.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg er såååå REDD for at det skal være mer enn en venn hvis du skjønner hva jeg mener. Og det at hun vil jeg skal lære språket sitt er vel bra?

Skrevet

Er hun fra Thailand, Russland eller et annet postordrebrudland?

Anonym poster: bab43a51d5785225de8588fc367ac828

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville satt pris på om en venn ville lært seg norsk også om det var noen jeg pratet jevnlig med. Igjen - ikke overanalyser alt.

Så du har aldri venner på besøk annet enn jenter du har sex eller roter med? Og hva hjelper det å være redd for noe - det er jo enten eller.

Et lite tips - det er svært lite som er mood-killer for begge kjønn enn en person som henger seg opp i alt annet og tolker ting i beste eller værste retning hele tiden. Slapp av, senk skuldrene og vær deg selv. Om ikke det funker så er dere uansett ikke ment for hverandre.

Skrevet

Er hun fra Thailand, Russland eller et annet postordrebrudland?

Anonym poster: bab43a51d5785225de8588fc367ac828

Ingen av delene......

Skrevet

Jeg ville satt pris på om en venn ville lært seg norsk også om det var noen jeg pratet jevnlig med. Igjen - ikke overanalyser alt.

-Skjønner hvor du vil, men nå er vel dette aktuelle språket litt vanskeligere en norsk og da.

Så du har aldri venner på besøk annet enn jenter du har sex eller roter med? Og hva hjelper det å være redd for noe - det er jo enten eller.

-Roter ikke med jenter jeg ikke er i et forhold med, og ikke har jeg sex med dem heller.

Et lite tips - det er svært lite som er mood-killer for begge kjønn enn en person som henger seg opp i alt annet og tolker ting i beste eller værste retning hele tiden. Slapp av, senk skuldrene og vær deg selv. Om ikke det funker så er dere uansett ikke ment for hverandre.

-Nå¨er det jo ikke sånn at jeg driver med tredjegradsforhør når jeg snakker med henne heller da, men det er vel lov til og være litt taktisk er det ikke? Når jeg snakker med henne så er jeg avslappet og meg selv.

Skrevet

Hoho nå føler jeg meg som en SKIKKELIG stalker her, gikk igjennom alle bildene hennes, og da så jeg at det var en fyr som hadde likt alle sammen, betyr det noe? Jeg mener et eller to er greit, men ALLE?

Skrevet

Hoho nå føler jeg meg som en SKIKKELIG stalker her, gikk igjennom alle bildene hennes, og da så jeg at det var en fyr som hadde likt alle sammen, betyr det noe? Jeg mener et eller to er greit, men ALLE?

chill, mann.

Anonym poster: 7ad45487272b32406a7f4edda3580749

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at du er forelsket i denne dama og at det er tusen tanker og følelser i sving på èn gang. Men det du gjør nå, med overanalysering på et såpass tidlig stadie, sjekke hvem som liker alle bildene hennes, bli bekymret for at det var noen andre i rommet med henne osv, det hjelper ingen av dere. Hun setter av tid til å prate med deg på skype, responderer på flørtingen din, og hun ivrer etter at du kan lære deg språket hennes (si gjerne at du gjør det om hun lærer seg ditt). Ta det rolig og kos deg med prosessen! Det er spennende og du kommer til å se tilbake på det som en god periode om dere ender opp med noe mer sammen.

Signerer basically alt Guybrush sier.

Livet er ikke et kappløp hvor det er om å gjøre å komme i mål først. Nyt turen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...