AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Ja, så er jeg på facebook. Etter uendelig masse mas på bla. jobb. Har vært der i ca 2 mnd. Har jeg gått glipp av noe, den tiden jeg ikke var der? Vil jeg fortsatt være der? Neppe Kan sies at jeg er i gruppen for godt voksne. Det er også mine fb.venner også. På fb leser jeg om ting som ikke blir snakket om på jobb osv. Om det blir nevnt, så er det kansje i forbifarten osv. Skal skrive noen eksempler på noen av statusene. Kvinne 37: Dritlei av "tantegrusom" som kommer hver mnd og plager meg. Kan nevnes at damen er i forhold,halvvoksne barn. Jeg ville tenkt at en 15 åring kunne ha skrevet noe sånt. Dame 47: Statusoppdatering om hennes betennelse i skulderen. Skrevet ned i minste detalj. Hva som har skjedd siste uken med hensyn til søvn osv. Hva som ble gjort til lege, hva hun fikk på resept. Så er det 25 komentarer på dette, med alla....stakkars deg. Ny oppdatering fra damen, der hun takker for omsorgen i den situasjonen hun er i nå. Dame 38....nydusjet og fin. Venter mine venner xxx xxx xxx. Jeg skal servere...så kommer alle detaljene som er gjort,hva det består i. Faktisk så er maldonsaltet viktig i oppdateringen. Bilder føger vedlagt. Hva vinener, og hva den koster. Mann 35. Skal ut å gå med Balder (hunden) Det er kaldt.Tempratur vedlagt. Navn på hvem han skal gå sammen med, og hvor de skal gå. Vel hjemme fra tur, så legges det ut detaljert rute gps?) hvor langt, tid osv.... Samme person legger ut bilde etterpå, med hva han spiste til kvelds. Ps legg merke til glasset. Det koster faktisk 4oo kr stykket. Gikk inn i dag,der har halvparten av mine venner kopiert et eller annet hjerte med ord for dagen. Så jeg sitter å lurer, bruker dere fb som en offentlig dagbok? Ville dere stilt dere ute å fortalt dette til folk som går forbi? Mulig fb ikke er rette forum for meg, eller jeg ikke kjenner mine venner? Av mine venner så har jeg tilgode å se disse to mnd, at de har lagt ut noe uten at det dreier seg om seg selv. Om det er noe politisk, om amn kan kalle det det da, så er det kopi fra andre. Noe alla....nei til bompenger. Kopiert fra andre, uten egne ord. Jeg blir forbauset hver dag. Anonym poster: a8335050624213b3f18d2889920d51d0 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Velkommen til fb Nettopp derfor er jeg ikke der lengre. Merker at fler og fler forlater, så tror ikke det er så pop som før. Anonym poster: 8aa9cb4d3d64a663f6d446366cd70d6d
Adele Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Føler med deg. Hadde det ikke vært for at jeg spiller noen Facebook-spill, så hadde ikke jeg vært der lenger heller. Det er ikke måte på hva folk føler at de må dele med omverdenen! Her kan man jo se mange eksempler på dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå