Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake fortalte hun jeg har vært gift med i 10 år at hun ikke har følelser for meg mer og at vi bare bor sammen som gode venner. Vi bor fortsatt sammen og prøver å gjøre det beste ut av det - for barnas skyld. Vi har vært sammen i 20 år og hun har alltid vært den jeg kan dele alt med og som jeg kan stole på. Etter at hun fortalt meg at følelsene har blitt borte har jeg blitt redd for at hun skal forlate meg og treffe en annen. Jeg ser ikke for meg at jeg skal finne en ny hvis hun reiser fra meg. Sjansen er nok større for at jeg vil bli alene.

Så ble hun frastjålet telefonen sin på bytur med venninner. Jeg hjalp henne med å reise ut å lete etter telefonen og til å fylle ut alle nødvendige papirer ifm med politianmeldelse og erstatning. Da jeg måtte inn på mailen hennes for å hente ut noen kvitteringer (hun har fortalt meg passord til sin mail), oppdaget jeg at en felles mannlig venn hadde sendt henne 2 mailer. Der sier han at han var litt bekrymet fordi han ikke hadde hørt noe fra henne og han lurte på om hun hadde funnet telefonen sin. Videre hadde han håpet på at han hadde fått truffet henne på trening denne kvelden. Litt senere på kvelden hadde han sendt en ny mail hvor han sier at han sendte mail fordi han ikke turde å sende sms på lånetelefonen hennes i tilfelle noen andre ville se sms´ene fra ham.

---

Når jeg konfronterte henne med dette var hun veldig rolig og sa at det bare var fleiping fra hans side, fordi han hadde sendt noen tullemailer tidligere også. Hun lovte meg at det ikke var noe mellom dem.

Hva skal jeg tro nå? Bør jeg fortsatt stole på henne? Nå er hun veldig lei seg fordi hun ser at jeg ble lei meg. Sier hun tenker på meg hele tiden... Hun holdt til om med armen sin rundt meg og klemte meg... Det er det nesten et år siden hun gjorde sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stund tilbake fortalte hun jeg har vært gift med i 10 år at hun ikke har følelser for meg mer og at vi bare bor sammen som gode venner. Vi bor fortsatt sammen og prøver å gjøre det beste ut av det - for barnas skyld. Vi har vært sammen i 20 år og hun har alltid vært den jeg kan dele alt med og som jeg kan stole på. Etter at hun fortalt meg at følelsene har blitt borte har jeg blitt redd for at hun skal forlate meg og treffe en annen. Jeg ser ikke for meg at jeg skal finne en ny hvis hun reiser fra meg. Sjansen er nok større for at jeg vil bli alene.

Så ble hun frastjålet telefonen sin på bytur med venninner. Jeg hjalp henne med å reise ut å lete etter telefonen og til å fylle ut alle nødvendige papirer ifm med politianmeldelse og erstatning. Da jeg måtte inn på mailen hennes for å hente ut noen kvitteringer (hun har fortalt meg passord til sin mail), oppdaget jeg at en felles mannlig venn hadde sendt henne 2 mailer. Der sier han at han var litt bekrymet fordi han ikke hadde hørt noe fra henne og han lurte på om hun hadde funnet telefonen sin. Videre hadde han håpet på at han hadde fått truffet henne på trening denne kvelden. Litt senere på kvelden hadde han sendt en ny mail hvor han sier at han sendte mail fordi han ikke turde å sende sms på lånetelefonen hennes i tilfelle noen andre ville se sms´ene fra ham.

---

Når jeg konfronterte henne med dette var hun veldig rolig og sa at det bare var fleiping fra hans side, fordi han hadde sendt noen tullemailer tidligere også. Hun lovte meg at det ikke var noe mellom dem.

Hva skal jeg tro nå? Bør jeg fortsatt stole på henne? Nå er hun veldig lei seg fordi hun ser at jeg ble lei meg. Sier hun tenker på meg hele tiden... Hun holdt til om med armen sin rundt meg og klemte meg... Det er det nesten et år siden hun gjorde sist...

Hvorfor skulle han fleipe om det? Jeg vil ikke påstå noe, men hadde jeg opplved dette, hadde jeg følt at hun skjulte noe for meg.

Skrevet

Hun har deg rundt lillefingeren. Hun har deg akuratt der hun vil ha deg. Hun bor ikke med deg forsatt pga barna, barn merker ting bedre enn dere tror. Hun liker sikkert bare å ha deg som den "trygge" delen av et forhold og har det sikkert veldig gøy bak din rygg med denne mannen, om hun skulle så ha innrømmet at det er noe på gang så hadde hun snudd det mot deg med at dere ikke er sammen selvom dere bor sammen, derfor er hun rolig når hun lyger og forteller deg at det bare er en fleip.

Jeg mener ikke å såre eller være stygg mot deg, sier det bare slik je ser det utifra hva du skriver. Selvom dere har vært sammen i 20 år så fortjener du ikke å ha det slikt, du fortjener ikke å bli behandlet slik. Jeg tror ikke du er en naiv person, hvem som helst hadde fortsatte å ha et lite håp om den de elsker skal elske dem igjen. Det er sårt å si det, men det er kanskje best at du er alene, flytt for deg selv, kanskje du blir overrasket hvor fort du kommer deg på bena og skaper et liv for deg selv... Barna hadde også sikkert hatt det bedre av å ikke se at dere prøver å "lure" dem med at mamma og pappa er forsatt sammen og elsker hverandre når du selv sier det er år siden sist hun gav deg en KLEM!

Skrevet (endret)

Mitt spørsmål er:

Hvis det er sånn at hun har hatt en litt flørtende, men uskyldig tone med han fyren - kan dette ha foregått omtrent på den tiden hun annonserer at hun har mistet følelser for deg? Ikke uvanlig at den som sitter hjemme virker loslitt og kjedelig sammenliknet med det som kan gi spenning og nysgjerrighet. Bare et spørsmål.

HUn sier hun ikke har følelser mer, men tenker på dere som mest venner. Dere har vært sammen i 20 år og er selvfølgelig forbi den første rusen for lenge siden. Men det går fint an å være kjærester som bare det, selv om rusen har forsvunnet. Når sluttet dere å være kjærester, og hvorfor skjedde det? Og har dere bare latt det skure å gå uten å gripe fatt i dette? Har dere oppsøkt hjelp?

Mitt innntrykk er at du er for deffensiv (ut fra det lille du skriver) og at du må gå mer offensivt ut hvis noe skal kunne endres her. Du godtar uten å mukke at hun ønsker å splitte familien? Det er sikkert mye vi ikke vet her men dette kan da umulig være hele historien. Jeg vet ikke hvor gamle barna deres er men jeg synes dere uansett skylder de (og hverandre) å ha gjort et forsøk.

Endret av Havbris
Gjest Mr. Tråden
Skrevet

---

Hun har mistet følelser og tydeligvis fått noen nye følelser for en annen, sender sms og sannsynligvis treffer hun deres felles bekjente. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt deres felles venn om de sms'ene og om han har noe på gang med din kone.

Veldig trist for deg å ha kommet opp i den situasjonen. Det høres ut som om hun er utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...