AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har hatt en turbulent barndom. Mye krangler hjemme, jeg har bodd en liten periode igjennom barnevernet, og en periode flere timer fra hjembyen alene. Et familie medlem som stod meg nært, veldig nært gikk bort for et par år siden. Det var tøft, så inngikk jeg et forhold. Mitt første forhold, og han var voldelig. Det gjorde ikke ting lettere. Men jeg er sterk, jeg var ihvertfall. Jeg holdt hodet høyt opp, smilte og klarte meg igjennom det meste - trudde jeg.. Nå bor jeg i hjembyen min. Med familie, jeg har små søken, besteforeldre, foreldre, tanter, onkler osv som står meg veldig nært - mye nærmere enn før. Jeg har også fått en flott samboer, han er virkelig bra! Og jeg elsker den mannen av hele mitt hjerte, inn og ut. Nå har jeg fått meg jobb, begynte nå nylig og jeg trives så veldig der! Det var helt fantastisk, ihvertfall den lille perioden jeg har vært der. Men likevel vil jeg flytte. Jeg kunne tenke meg å bo et stykke unna her, da slipper jeg møte borti min eks, jeg slipper være på det stedet som jeg har opplevd så mye jeg enda sliter med - men samtidig så veldig masse godt - ikke misforstå meg.. Min samboer vil ikke flytte, og jeg vil jo ikke miste han. Jeg vil ikke miste kontakten med min familie, altså ikke få være nærme de. Det er ikke lett, virkelig ikke.. Anonym poster: 0b38f14560dcf2bc56d5a6233517b0cc
dobri123 Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Kan ikke si annet enn å sende deg en stor klem og håpe det hele ordner seg! Følg hjerte
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Skjønner deg veldig godt. Og om samboeren din forstår hvor vanskelig dette er for deg, så går han ihvertfall med på å flytte bort bare for en kort tid. Hva med ett år? Anonym poster: a3619d46e96615c4d25b8175ec4dc9e8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Dere trenger jo ikke flytte så langt at det blir vanskelig å holde kontakt med familien? Jeg flyttet fire mil fra hjemstedet mitt, og det føles som en helt ny verden. Avstanden er så lang at jeg får alt hjemme på avstand, men så kort at det ikke er problem med besøk etc. Anonym poster: d37100412dda968ba4e83064aa0b8281
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Min samboer har sin jobb her, han går ferdig lærling tiden nå i sommer. Mens jeg skal gå et år til på skolen etter sommerferien, så om vi flytter må han få seg jobb der - noe som ikke skal være så vanskelig med den utdanningen han tar egentlig og jeg må kunne bo der lenge nok til å ihvertfall fullføre det året jeg skal gå skole.. Men han vil ikke, vil ikke ta imot forslagene mine, vil ikke høre og sier bare han ikke skal flytte.. Her om dagen satt jeg meg ned med han og sa akkurat hvordan jeg mistrives her og hvordan jeg føler at det er her, og hva jeg tenker angående flytting. Da fikk jeg bare svaret ''okei, men trenger jo ikke flytte for det'' Anonym poster: 2dbc63da1a6b8fa573cddde47951d857
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Dytter denne litt opp igjen jeg. Jeg har tenkt mer på det i det siste, jeg føler meg bare ikke helt ok her. Jeg føler meg litt ensom, lei, sliten. Jeg vil liksom ikke gå ifra han, jeg vil ikke miste familien min, men samtidig tror jeg at jeg trenger en ny start. Jeg vil gjerne starte dette med min samboer, men han vil absolutt ikke flytte herifra. Samtidig vet jeg ikke om jeg klarer å flytte og begynne alt alene.. Anonym poster: 2dbc63da1a6b8fa573cddde47951d857
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Du kan ikke flykte fra problemene dine. Hvis du har det så bra med samboer, jobb og familie og alt synes jeg du heller skal ta tak i denne trangen til å flytte og snakke med noen om det. Det er ikke sikkert det er en løsning for deg å flytte, skal du da risikere alt det fine du har nå? Jeg tror du trenger terapi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå