Gå til innhold

Til lørdag..

Tyren

Anbefalte innlegg

.. er det min tur til å være forlover ! :oops: Og jeg har mer sommerfugler i magen i forhold til den oppgaven, enn det jeg hadde til vårt bryllup.... Men det er nok mest talen jeg skal holde, jeg gruer meg til, selv om jeg tror den blir bra :-? forhåpentligvis synes bruden det samme...

På fredag skal vi på Colosseum Park SPA hvor vi skal kose oss i 2,5 time. Etter dette skal vi til Negleakademiet på Skøyen og ha en mini manicure på ca 30 min, før vi skal spise middag og installere oss på Holmenkollen Park Hotell med medbrakt rødvin og "digg" og skravle og kose oss.

På lørdag skal vi være hos frisøren kl. 10 og har god tid til å bli frisert og sminket, vi har beregnet gooood tid til å "snurpe" sammen MS kjolen til bruden når vi kommer tilbake til hotellet.

Vielsen starter ikke før 15.30 i Holmenkollen Kapell :-), festen skal holdes på Holmenkollen Park Hotell, bildene skal tas i bakgården på hotellet, så det blir nok en bra dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir det nok. Gleder meg veldig til å ha en avslappende fredag :-) sammen med en veldig god venninde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott og veldig hyggelig ut. Du kommer nok til å få en fin dag, selv om nervene er der. Det er bare sunt det!! lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overlevde !! Men det var bare såvidt..... :roll:

Fredagen var bare helt super! Vi koste oss hele dagen og på kvelden satt vi på hotellrommet og delte 2 flasker rødvin, 1 pose potetgull og en stooor helnøtt! Yum, Yum. :tunge1:

Lørdag var vi oppe relativt tidlig og fikk inntatt en god frokost før vi dro til frisøren. Vi ble fikset og stæsjet på håret, bruden ble også sminket, før vi dro tilbake til hotellet og sjekket inn på brudesuiten for å skifte i litt romslige omgivelser (voldsomt romslig var det og :ler: )

Bruden hadde en MS kjole og jeg som forlover var veldig glad for at vi hadde god tid, brukte jaggu meg rundt 35-40 min på snøringa i ryggen.....Det var litt av en jobb !! :-)

Når tiden var inne for å dra til kapellet, var det ganske mange sommerfugler hos oss begge.

Når bruden fikk brudebuketten sin (som var utrolig nydelig med dyp rød roser og eføy) og jeg hadde fått ordnet slep og slør, kom tårene.... Måtte be de vente med å gå for jeg så ingenting.. :ler: og mange fler tårer kom det under vielsen også.

Fotografen var utrolig ok og var veldig åpen for forslag når vi (ehh jeg...) kom med forslag til hva slags motiver/situasjoner hun skulle ta bilder av alle sammen i.

Middagen smakte meg veldig lite, siden jeg var så utrolig nervøs for å holde tale. Da min kjære mann (som var toasmasteren) reiste seg for å introdusere meg, forsvant hele rødvinsglasset mitt i en munnfull..... :o og jeg var sikker på at jeg ikke skulle klare å reise meg. Til tross for mine nerver, gikk talen utrolig bra og jeg fikk kjempemasse skryt for den, men jeg håper virkelig det blir lenge til neste gang ! :ler: Bruden gråt masse under talen, men jeg klarte å holde meg til jeg fikk satt meg ned, ellers hadde jeg ikke klart å stoppe og da hadde jeg bare kunne glemt å si ett eneste ord til.

Idag er jeg bare helt gåen og når jeg har skrevet ferdig dette har jeg tenkt til å legge meg på sofaen og ikke gjøre noenting før jeg må på jobben imorra :-? Men jeg måtte bare skrive om hvordan helgen hadde vært.

Det var forøvrig ett kjempebra bryllup og settingen veldig koselig, til tross for at de rotet ganske mye på hotellet....

En stor :klem: fra en sliten forlover !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at det gikk bra! :D

(hvilket hotell var det?) blir så redd for at "vårt sted" er ett rotehotell :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...