Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om en liten jobb på en festival. Jobben går utpå å selge drikkevarer med og uten prosent, samt være litt serivtør. Detter blir jo da kveldsjobber. Er det noen her inne som har sånn ca peiling på hvor mye man får i timen?

Anonym poster: 1d7c450253e7cc078abc7aa64e6b6df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, jeg har aldri hørt om folk som får penger for å jobbe på festival! Inngangspass og slikt, ja. Men ikke penger.

Vanlig servitørlønn ligger vel på litt over 140 uten erfaring/utdanning. Aner ikke hva du kan forvente deg.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har aldri hørt om noen bortsett fra lyd/lys&arrangører som får lønn på festival. Og det er vanlig at til og med disse jobber gratis, for å få arrangementet til å gå rundt.

Skrevet

Det er nå i alle fall fullstendig normalt at vakter får lønn på festivaler, jeg pleier å jobbe på festivaler på sommeren, og har 180-200 kr timen. Jobber dog ikke kun kveld, jobber intenst og lange skift de 4-5 dagene festivalen er.

Men bar/servitører aner jeg ikke.

Anonym poster: 48392a527df295ea968753a07bd1dd5c

Skrevet

Dette er via en pub i nærområdet som fikk tilbud om å jobbe på festivalen der. Husker jo selv når jeg var yngre da fikk jeg ukespass - men da var jobben som parkeringsvakt.

Anonym poster: 1d7c450253e7cc078abc7aa64e6b6df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...