Gå til innhold

Tegn på at man begynner å bli gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, jeg merker det begynner å melde seg.

Jeg aner ikke hvem som er på hitlistene, og hvis jeg sjekker så har jeg bare hørt om et par stk - og de misliker jeg.

Jeg blir invitert i konfirmasjonen til det som nettopp var mine venners babyer.

Jeg kan glemme å komme opp igjen hvis jeg står på huk i to minutter.

Jeg synes alle moderne trender er teite, men ikke så teite som ordet teit.

Jeg synes det er kleint å bruke ordet kleint.

Jeg tenker at noe skjedde for 5 år siden, når jeg regner etter var det 15.

Jeg synes alle menn som kåres til verdens kjekkeste menn er gutter.

Jeg har lyst til å be ungdommen trekke opp buksa og kle på seg.

Kan sikkert komme på 100 grunner til hvis jeg tenker meg godt om. Noen flere? :jolie:

Anonym poster: cd844d2c0131b2076e708b8414d80dbe

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg er snart 25 og kjenner meg igjen i mange av utsagnene, om det er noen trøst ;)

• Liker 9
Skrevet

Når du tenker at midten av nitttallet var nettopp, og kommer på at det er rundt tjue år siden...

Og du oppdager at folk født på nettopp nittitallet er voksne mennesker som kanskje til og med har egne barn!

• Liker 17
Skrevet

Jeg føler at det var i går jeg begynte på ungdomsskolen, men det er det jo ikke.

Anonym poster: 4b08f17b0463e645ce6d1c22d5676da7

Gjest Funky Punk
Skrevet

Når du tenker at midten av nitttallet var nettopp, og kommer på at det er rundt tjue år siden...

Og du oppdager at folk født på nettopp nittitallet er voksne mennesker som kanskje til og med har egne barn!

:jepp:

Jeg tenker som at jeg fortsatt er på begynnelsen av 2000-tallet. At det er da ikke så lenge siden 80- og 90-tallet helt til jeg må plusse på 10 år

• Liker 7
Skrevet

:jepp:

Jeg tenker som at jeg fortsatt er på begynnelsen av 2000-tallet. At det er da ikke så lenge siden 80- og 90-tallet helt til jeg må plusse på 10 år

Jeg også! Kan lett ha samtaler som "2002, ja, det er jo noen få år siden..nei, det er over ti...eh, da var jeg jo bare 21! Nå er jeg vel 26? 28? Blir jeg 32??!" Eller "The Julekalender, ja, haha, husker at alle gikk rundt og snakka sånn. Det husker jeg skikkelig godt...men...er det nesten TJUE år siden??!" Ogsåvidere...

Sjokkerer meg veldig at jeg husker veldig godt ting som skjedde for over tjue år siden.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg har store problemer med å holde meg fra å eksplodere på ungdommer nå til dags og språket deres. Det er en ting at de skriver lol, serr, yolo ol. men de prater jo på samme måte. Jeg har så lyst til å brøle ut :skjerp deg og snakk skikkelig! :fnise:

Det er ikke så lenge siden jeg prøvde å forklare en av de yngste på jobben min om new kids on the block, alle måtte jo vite hvem det var, største boybandgruppe i min ungdom.

Fikk bare et stort spørsmålstegn tilbake.

Endret av Sinner
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har store problemer med å holde meg fra å eksplodere på ungdommer nå til dags og språket deres. Det er en ting at de skriver lol, serr, yolo ol. men de prater jo på samme måte. Jeg har så lyst til å brøle ut :skjerp deg og snakk skikkelig! :fnise:

Og som jeg har lært her inne: At å være "care" betyr det stikk motsatte av det man skulle tro!! :klo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og som jeg har lært her inne: At å være "care" betyr det stikk motsatte av det man skulle tro!! :klo:

Det har jeg ikke hørt før, hva betyr det?

Jeg måtte spørre min eldre søster hva MILF var, bra jeg ikke spurte noen andre :laugh:

Endret av Sinner
  • Liker 4
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Ballene synker, hårene i nesa gror heftigere, magen går utenpå beltet, ryggen verker og tenna faller ut.

Det føles som om det var i går at Lasse Olsen var et stort talent.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1
Skrevet

Ballene synker, hårene i nesa gror heftigere, magen går utenpå beltet, ryggen verker og tenna faller ut.

Det føles som om det var i går at Lasse Olsen var et stort talent.

Med andre ord du har fått hengeballer :fnise:

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Med andre ord du har fått hengeballer :fnise:

På tide å skaffe seg bestefarundertøy. C cup.

Endret av SpaceBaby
Gjest Thai clinch
Skrevet

-Har begynt å teste strikken på sokkene når jeg kjøper. Stramme sokker er blitt ubehagelig.

-Klarer ikke lenger å lese med musikk eller annet støy i nærheten.

-Var på et førstehjelpskurs og fant ut at det å være på knærne er skikkelig vondt når man gjør kompresjoner

• Liker 1
Skrevet

Som jeg skulle ha sagt det sjøl. Denne tråden hører jeg hjemme i.

Anonym poster: 80c939ac077ff06c2b3dff138804a2b5

• Liker 2
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Og jeg som begynte å føle meg "gammel" (fyller 20 i år) føler meg plutselig ikke så gammel allikevel :P

Jeg lurer på hvor lenge dette forumet vil eksistere. Jeg skal nemlig bli den eldste brukeren her inne noen gang.

• Liker 4
Gjest Thai clinch
Skrevet

Også håper jeg at moten med skinny jeans eller hva det nå heter snart blir borte. Muligens jeg kler det, men dongeribukser som er veldig trang fra lårene og helt ned klarer jeg ikke å få meg til å bruke....selv om jeg er slank.

• Liker 3
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen i HI :D

Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

Når du føler deg pedofil og skitten av å ronke til Tanja (95-modell) fra Jessheim i Vi menn.

Endret av Darthoven
  • Liker 4
Skrevet

Har begynt å kjøpe bukser med høyt liv slik at de pakker inn sideflesket - jeg husker da jeg var liten og jeg gjorde narr av mamma for at hun gikk med slike bukser, det var voksen-stilen.

Jeg ser at underbuksesamlingen min blir mer kjedelig for hvert år, og hudfarget undertøy sverget jeg å aldri kjøpe. Det har jeg nå i fleng.

Jeg tenker med på komfort enn på stilen.

• Liker 3
Gjest juvelia
Skrevet

Synes det er koselig med Allers og bla i Nytt og Nyttig magasinet man får i posten,så mye praktisk der! Men går ikke så langt som å bestille noe,der går grensa. Er 28 år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...