Gå til innhold

skype på mobil

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har Skype på min PC. Der kobler jeg til med facebook kontoen.

Når jeg nå lastet ned Skype på min telefon så får jeg ikke dette valget, kun logge inn med navn og passord eller bruke microsoftkontoen.

Hvordan tar jeg dette videre? Må jeg opprette en ny Skypekonto for å kunne logge meg på via mobilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Skype på min PC. Der kobler jeg til med facebook kontoen.

Når jeg nå lastet ned Skype på min telefon så får jeg ikke dette valget, kun logge inn med navn og passord eller bruke microsoftkontoen.

Hvordan tar jeg dette videre? Må jeg opprette en ny Skypekonto for å kunne logge meg på via mobilen?

Klarte du det? Har du smartphone?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Nei, jeg skjønner ingenting :fnise:

Har en Samsung Galaxy s3

Skrevet

Ja jeg er ganske sikker på at du må ha skypekonto for å bruke skype på mobil. Jeg har ikke sett noe annet alternativ på mine smartphones. :(

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har skypekonto på Pc.

Mener du altså at jeg må lage en ny konto for å bruke på mobilen?

Skrevet

Du sier du logger på med facebook-kontoen din, da har du vel ikke oprettet skypekonto? Det er ikke det samme som å ha skype-programmet ;)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Okey, nå skjønner jeg iallefall ingenting.

Jeg trodde jeg hadde skype når jeg lastet ned noe som het Skype, logget på med fb-kontoen og dermed kunne ringe andre med Skype

Skrevet (endret)

Javisst, det fungerer fint på PC. Men er ikke sikkert det dungerer på smartphones.

Skype-konto er noe du må opprette, nesten samme som facebook-konto. Brukernavn og passord.

Skype programmet er ikke en konto, bare software. Du kan sannsynligvis ikke logge inn med FB-kontoen din på skype om du skal bruke smartphone, men altså opprette skype-konto med brukernavn og passord.

Endret av Snurrebart
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg tror jeg dropper denne tråden og får noen som kan dette til å fikse det for meg.

Blir bare så jævlig irritert når det kommer til tekniske duppedingser som jeg ikke forstår ;)

Så får vel evnt vente til mannen min kommer hjem til helgen og ber han om å løse det slik at jeg bare kan brule det

Skrevet

Ja du får gjøre det, jeg skjønner godt at det er frustrerende :) Lykke til da!

Skrevet

Skype fungerer 100% hos meg i PC, Ipad og Iphone.......samme brukerkonto.........forstår ikke problemet.......har du hentet ned Skype appen til mobilen din?

Anonym poster: ccb2a25d4e1aed2b49f1f70eef4468cb

Skrevet

Logger du inn med skype-konto eller FB-kontoen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...