Gjest bloggleser Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Kom over et blogginnlegg hvor en jente skriver ganske kvast om kvinner som går etter opptatte mannfolk. Selv syntes jeg mannen er den umoralske uten sjel her! Single kvinner kan prøve seg på hvem de vil etter min mening! Link til blogginnlegget: http://maribekke.blogg.no/1359416636_oh_those_hoes_with_no.html
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Vist kvinnen er utro er det mannens feil siden han ikke ga henne nok oppmerksomhet Vist mannen er utro er det mannens feil siden han er en drittsekk og en gris
Gjest Sunheart Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Det er alltid den som er i forhold som har feil selvsagt! Hvem som helst kan prøve seg på mannen min. Han som har ansvaret for å si nei om han vil og har lyst til å beholde meg videre i livet sitt. Selvsagt er det ikke moralsk riktig av en kvinne å prøve seg, men eier hun ikke skam kan hun bare gjøre det, det er kjæresten som bør si nei. Egentlig er det bare positivt at kvinner prøver seg på mannen min , for da får jeg se om han står imot eller er en drittsekk og tar imot! 2
Gjest bloggleser Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Det er alltid den som er i forhold som har feil selvsagt! Hvem som helst kan prøve seg på mannen min. Han som har ansvaret for å si nei om han vil og har lyst til å beholde meg videre i livet sitt. Selvsagt er det ikke moralsk riktig av en kvinne å prøve seg, men eier hun ikke skam kan hun bare gjøre det, det er kjæresten som bør si nei. Egentlig er det bare positivt at kvinner prøver seg på mannen min , for da får jeg se om han står imot eller er en drittsekk og tar imot! Hundre og ti prosent enig med deg!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Kom over et blogginnlegg hvor en jente skriver ganske kvast om kvinner som går etter opptatte mannfolk. Selv syntes jeg mannen er den umoralske uten sjel her! Single kvinner kan prøve seg på hvem de vil etter min mening! Link til blogginnlegget: http://maribekke.blo...es_with_no.html Selvfølgelig kan single folk prøve seg på hvem de vil. Men det betyr ikke at man kan kreve at alle andre synes det er greit at man legger seg etter folk man vet er opptatt. Det finnes nok av single folk der ute. Hvorfor da pule de som er opptatt? Anonym poster: 2b3e5f02d62b52cb6fed0f9f0d0bbb3e
aquiz Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har alltid ment og vil alltid mene at den personen som sitter i et forhold har fulle ansvarert! 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Det er skittent å prøve seg på personer i forhold, og det sier noe om hva slags person en er. Det er stort sett bare folk jeg ikke vil ha noe med å gjøre som gjør sånt. Selvsagt er det ikke greit å prøve seg på folk en vet at er opptatt. Det er likevel ikke deres "feil" om de får napp, de bedrar tross alt ingen. Skylden for det ligger helt og holdent hos den som er utro. Anonym poster: 4b4547d25913ca57207f4d116790267a 2
Envy Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 Personen i et forhold er den som gjør noe feil, men den single personen må også ta sin del av ansvaret dersom hun/han vet at den andre parten er i et forhold. Dessuten er det jo litt turn-off å vite at den andre har noen andre han/hun er glad i hjemme. 1
Gjest hcdc Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 Det er jo fint med slike samfunnsluddre også! De er til for å gi et forhold en liten "test"
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #10 Skrevet 29. januar 2013 Personen i et forhold er den som gjør noe feil, men den single personen må også ta sin del av ansvaret dersom hun/han vet at den andre parten er i et forhold. Dessuten er det jo litt turn-off å vite at den andre har noen andre han/hun er glad i hjemme. Tror ikke skanks har sympati nok til å tenke at det er turn off. Noen blir rett og slett alt for revet med i jakten....
Steinar40 Skrevet 29. januar 2013 #11 Skrevet 29. januar 2013 I praksis er det akkurat like mye begge parters feil; altså den som er opptatt og den som er singel. Men ansvaret overfor sin partner har bare den opptatte parten. 2
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2013 #12 Skrevet 29. januar 2013 Bare luddere uten nivå legger seg etter opptatte menn, og at det er mannens ansvar er en irrelevant digresjon som luddere uten nivå benytter seg av for å kunne bysse seg selv enda lenger ned i den søplete livsførselen sin. Ingen som har blitt bedratt, eller som har sett hvor vondt det er, er med på å påføre noe sånt på en medsøster. Oh mein Gott! Ender bare med at ludderet uten nivå henger seg over dama på baren en kveld noen år etter og gråter: Unnskyld, unnskyld! Jeg var så forelsket og visste ikke hva jeg gjorde! Seen it too many times.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #13 Skrevet 29. januar 2013 Du vet noen av oss tenner på å ha "ulovlig" sex med en mann som er sprengkåt fordi han vet at det han gjør er ulovlig. Det kan være et veldig friskt pust i sexlivet når en har vært i et monogamt forhold en stund. Vi "skitne luddere" som driver med sånt vil ikke ha mannen din utover den seksuelle og, på sin måte, romantiske affæren. Slår dere opp, eller du samtykker til hans sidesprang, blir han straks uinteressant. Anonym poster: 3d9348dcfe96f654f5d33b7a46cadee3
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2013 #14 Skrevet 29. januar 2013 Du vet noen av oss tenner på å ha "ulovlig" sex med en mann som er sprengkåt fordi han vet at det han gjør er ulovlig. Det kan være et veldig friskt pust i sexlivet når en har vært i et monogamt forhold en stund. Vi "skitne luddere" som driver med sånt vil ikke ha mannen din utover den seksuelle og, på sin måte, romantiske affæren. Slår dere opp, eller du samtykker til hans sidesprang, blir han straks uinteressant. Anonym poster: 3d9348dcfe96f654f5d33b7a46cadee3 Ikke i følge alle innlegg her inne som begynner med: Åååååå, jeg har rotet med en mann som har kjæreste/kone! Ååååå jeg er så forelska... det er noe helt spesielt dette, og han sier at kjæresten/kona er så slem! Hva skal jeg gjøøøre?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #15 Skrevet 29. januar 2013 Ikke i følge alle innlegg her inne som begynner med: Åååååå, jeg har rotet med en mann som har kjæreste/kone! Ååååå jeg er så forelska... det er noe helt spesielt dette, og han sier at kjæresten/kona er så slem! Hva skal jeg gjøøøre? Dem om det. Det er folk i alle aldersgrupper her. Anonym poster: 3d9348dcfe96f654f5d33b7a46cadee3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #16 Skrevet 29. januar 2013 Ikke i følge alle innlegg her inne som begynner med: Åååååå, jeg har rotet med en mann som har kjæreste/kone! Ååååå jeg er så forelska... det er noe helt spesielt dette, og han sier at kjæresten/kona er så slem! Hva skal jeg gjøøøre? I sånne tilfeller er det ofte mannen sin feil som har sex med damer som er ute etter mer enn sex, uten å først opplyse om at han allerede er i et forhold. Anonym poster: 3d9348dcfe96f654f5d33b7a46cadee3 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #17 Skrevet 29. januar 2013 Ekte menn spiller med åpne kort, og snakker aldri dritt om kona til elskerinna. Anonym poster: 3d9348dcfe96f654f5d33b7a46cadee3
Nyxe Skrevet 29. januar 2013 #18 Skrevet 29. januar 2013 Dusten som er utro har ALLTID skyld. ALLTID.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #19 Skrevet 29. januar 2013 hvis en mann er utro er han utro mot meg, kvinnen derimot, er bare en stakkarslig hore som "gjør som ho vil" Anonym poster: bf49d06a5e42eef9adc68cd3336c1ed2
Gjest Mius Skrevet 29. januar 2013 #20 Skrevet 29. januar 2013 Jeg kjenner at jeg blir provosert av den setningen "Men akk menn er naive og lettlurte". Den som er i et forhold har ansvaret alene. Punktum. At hun fremstiller kvinner som en gjeng sluts som er bevisst ute etter å ødelegge forhold og menn som lettlurte fjols som ikke er i stand å avvise andre kvinnfolk er et hån både mot begge kjønn. Hvem i allverden vil være sammen med en person (eller, en mann i dette tilfellet) som mister kontroll og 'glemmer' at han har dame bare en annen fin dame tar kontakt og viser interesse? Jeg trodde det innlegget var skrevet av en 14-åring etter at jeg leste det, men til min store overraskelse var visst hun der hele 20 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå