marlenelaa Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Hallo! Har planer om å kjøpe en hvit ulljakke med skinnermer. (De fleste har kjøpt denne på Zara). Jeg lurer på om noen forstår hvilken jakke jeg snakker om og at de derfor kan fortelle meg noe om størrelsen? Jeg pleier normalt sett å være en M og 38, men har ganske feite armer for å være helt ærlig - er derfor litt redd for at medium skal være litt for stram i ermene... "skinn" pleier ikke å være så veldig tøyelig, så hadde vært flott om den passet i og med at jeg bestiller den fra utlandet. Tusen takk for svar! :-)
challenger Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har en del jakker fra Zara, og selv pleier jeg å gå en størrelse ned i jakkene. Dette gjelder spesielt "store" jakker sånn som kåper og parkaser. I små eller trange jakker sånn som skinnjakker og lignende type jakker, tar jeg den størrelsen jeg bruker til vanlig:)
Unika Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Jeg syntes Zara jakker er mindre på størrelsen enn andre tilsvarende butikker. Jeg bruker small hos bikbok, HM, Cubus osv.. Zara-kåpen min har jeg i M og den er ganske trang i armene. Den du snakker om er også smal, så ta L Edit; så nå du skrev hvit med skinnermer, jeg siktet til den sorte med skinnermer som var så populær, den hvite vet jeg ikke noe om! Endret 1. februar 2013 av Unika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå