lucilu Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Hei dere! Nå dater jeg en gutt som bor i Oslo sentrum, og jeg selv litt utenfor (30 min), men studerer i Oslo. Men...all den forberedelsen før jeg skal møte han krever så stor planlegging, og jeg blir nesten litt sliten av det. Jeg tenker da på intimbarbering. Når vi møtes har vi som regel sex. Og jeg må da barbere med nedentil på forhånd. Vi møtes et par ganger i uken, og det er nesten slik at vi må planlegge det fordi jeg må jo være glattbarbert, for små hårnupper er vel ikke sexy? Får jo små minihår etter en natt...og vil gjerne ikke barbere hver dag, da blir det jo ikke like bra. Dvs jeg kan ikke bare dra spontant til han etter skolen f.eks... eller? Er så lenge siden jeg har datet på denne måten. Hvordan gjør dere det?
lygekryss Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 En skikkelig mann er ikke redd for litt jungel. 12
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Hei dere! Nå dater jeg en gutt som bor i Oslo sentrum, og jeg selv litt utenfor (30 min), men studerer i Oslo. Men...all den forberedelsen før jeg skal møte han krever så stor planlegging, og jeg blir nesten litt sliten av det. Jeg tenker da på intimbarbering. Når vi møtes har vi som regel sex. Og jeg må da barbere med nedentil på forhånd. Vi møtes et par ganger i uken, og det er nesten slik at vi må planlegge det fordi jeg må jo være glattbarbert, for små hårnupper er vel ikke sexy? Får jo små minihår etter en natt...og vil gjerne ikke barbere hver dag, da blir det jo ikke like bra. Dvs jeg kan ikke bare dra spontant til han etter skolen f.eks... eller? Er så lenge siden jeg har datet på denne måten. Hvordan gjør dere det? Jeg håper ikke daten din mener at dette må planlegges pga eventuelle nupper også? Dette hørtes rett og slett slitsomt ut. Det er ikke så veldig mye å gjøre annet enn å barbere/vokse/bruke krem så ofte at man er ganske glatt. Vi kan jo ikke gjøre noe med naturens gang og hvis unge mennesker i dag må planlegge datingen sin etter hvor glattbarbert man er så skjønner jeg ikke hvor verden bærer hen...:-( Anonym poster: a278dc0f96a7521bf9104df22b87fb07 11
awsii Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Gjør jo ikke noe så lenge det ikke er en tett skog der. Hadde samme følelsen i starten av forholdet jeg er i nå, men etterhvert innså jeg at han egentlig ikke brydde seg så mye.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Å hjelp! Hvis det er den største bekymringen din her i verden har du det alt for bra! Anonym poster: fa283ae1225531511b9591c37a996ed3 6
Gjest Raindrops Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Er det ikke helt glatt så er det ikke helt glatt. Jeg lar ikke noen småstubber stå i veien for sex. Hva tenkte du å gjøre hvis dere ble sammen da? Jeg vil påstå at det er et fåtall som er glattbarbert 24/7. 2
lucilu Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2013 Han har strengt talt ikke sagt noe..er bare jeg som føler jeg må være det, på en måte. At det er normalen. Og føler derfor jeg må hjemom for å barbere og vaske meg før jeg evt skal til han på kvelden, hvis jeg har vært på skolen en hel dag, og da ender det som regel med at jeg blir hjemme fordi jeg ikke orker dra ut igjen. Kan hende jeg bare er obsessed med noe som egentlig ikke betyr noe. Vært i et forhold over lengre tid, for så å være singel en stund, så det er litt uvant for meg dette med å ha en fast datepartner.
lucilu Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2013 Å hjelp! Hvis det er den største bekymringen din her i verden har du det alt for bra! Anonym poster: fa283ae1225531511b9591c37a996ed3 Det har jeg da ikke sagt. men det er dette problemet jeg ønsket å få råd av dere til 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 Om det vokser et par dager så har det vel ikke noe å si? Jeg pleier å barbere vekk hele greia en gang, så gjør ikke jeg noe med det på noen dager. De neste gangene jeg barberer så lar jeg en trekant være igjen oppe, når jeg synes håret i trekanten er langt nok så tar jeg hele greia igjen. Du trenger ikke shave deg glatt annenhver dag.. Anonym poster: eb095613ed1b9f50b3e7a8c0171b6607
lucilu Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2013 føler at stubbene stikker for mannen, så har litt småpanikk for å få disse stubbene og føler jeg derfor må barbere meg daglig. han er veldig glad i å slikke, kose og ta der nede
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #11 Skrevet 29. januar 2013 Om du absolutt må kjenne deg fresh, så gå for voks. Ja, det blir en periode når mot slutten av spareperioden før neste voksetime der du har en del hår, men det er mykt, klør ikke, stikker ikke og nupper ikke om du bare peeler og smører deg godt. Du kan også nappe litt for å vedlikeholde om du vil. Da trenger du tenke på underlivsstell maks en gang i måneden. Det kjører du er på nå høres utrolig slitsomt ut. Anonym poster: f7740443b610d1c2e95da46fa08ad9d9
lucilu Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2013 vokse selv da evt? spesialist er vel dyrt?
Gjest Miss Skrevet 29. januar 2013 #13 Skrevet 29. januar 2013 Han har strengt talt ikke sagt noe..er bare jeg som føler jeg må være det, på en måte. At det er normalen. Og føler derfor jeg må hjemom for å barbere og vaske meg før jeg evt skal til han på kvelden, hvis jeg har vært på skolen en hel dag, og da ender det som regel med at jeg blir hjemme fordi jeg ikke orker dra ut igjen. Kan hende jeg bare er obsessed med noe som egentlig ikke betyr noe. Vært i et forhold over lengre tid, for så å være singel en stund, så det er litt uvant for meg dette med å ha en fast datepartner. "Normalen" ? Ok, jeg er nok ikke med i denne tankegangen din, har alltid tenkt selv. Jeg er veldig attraktiv, får ofte høre at jeg er vakker, men shaver meg ikke nedentil, har busk og de få menn som har sett meg der ( ja er kresen ) har elsket det! Selvtilliten ligger ikke mellom beina folkens! Synes glattbarbert blir som ribba høns! Finere med naturlig hår der, og man slipper nupper
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #14 Skrevet 29. januar 2013 "Normalen" ? Ok, jeg er nok ikke med i denne tankegangen din, har alltid tenkt selv. Jeg er veldig attraktiv, får ofte høre at jeg er vakker, men shaver meg ikke nedentil, har busk og de få menn som har sett meg der ( ja er kresen ) har elsket det! Selvtilliten ligger ikke mellom beina folkens! Synes glattbarbert blir som ribba høns! Finere med naturlig hår der, og man slipper nupper Hvor gammel er du? Mitt inntrykk er at for unge i dag så er busk uaktuelt. Anonym poster: eb095613ed1b9f50b3e7a8c0171b6607 4
Gjest Sunheart Skrevet 29. januar 2013 #15 Skrevet 29. januar 2013 Jeg barberer meg hver dag når jeg dusjer. Legg det inn som rutine, så er du alltid glatt
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #16 Skrevet 29. januar 2013 Jeg barberer meg hver dag når jeg dusjer. Legg det inn som rutine, så er du alltid glatt Det er ikke alle som har hud som tåler å bli barbert hver dag . Anonym poster: e86b303a57b102725fee87721b6f53fe 10
lucilu Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #17 Skrevet 29. januar 2013 Jeg barberer meg hver dag når jeg dusjer. Legg det inn som rutine, så er du alltid glatt Får du ikke mye nupper når du barberer hver dag?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #18 Skrevet 29. januar 2013 vokse selv da evt? spesialist er vel dyrt? Tja, blir ofte billigere om man gjentar behandlingen innen et visst antall uker. Koster ca 400 her. Det er det, etter min mening, verdt for å slippe høvel, kløe, inngrodde hår, kutt og så videre. Vil IKKE anbefale å prøve selv. Du kan få frisyre også om du ikke ønsker å være fullstendig bar. Hårene som vokser ut er myye mykere og kjennes omtrent ikke kontra "skjeggstubbene" fra barbering. Når det er sagt, så håper jeg du blir komfortabel med at hår er hår. Selv sier jeg gjerne i fra på forhånd om det er lenge siden forrige voks, og kan gjerne spøke om det. Tror virkelig ikke gutta bryr seg! Anonym poster: f7740443b610d1c2e95da46fa08ad9d9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #19 Skrevet 29. januar 2013 Jeg er ung og jeg har busk. Kunne ikke tenkt meg å barbere det vekk. For et slit. Anonym poster: 73a7220a4be4da1ced89acdc1ee2a3c9 6
Asso Skrevet 29. januar 2013 #20 Skrevet 29. januar 2013 Huden min hadde blitt totalvraket hadde jeg måttet barbere meg hele tiden fordi jeg må være glatt.. Min kjære tåler litt pigger Tror ikke det er det verste.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå