Gå til innhold

Hvordan komme seg ut på "markedet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg tapte en "dra-kamp" om ei jente jeg hadde følelser for, vil jeg gjerne ut på "markedet". Dette var første gang jeg har hatt ordentlige følelser for ei jente og selv om det ikke endte helt slik jeg håpet på var det allikevel en god følelse å ha. Jeg har tenkt litt på nettdating, men tror ikke det passer særlig for meg, så hvilke andre måter kan en møte single jenter på? :)

Gutt 21

Anonym poster: ab69ae316f02640ad6cf82f5a638110a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du som mann må til kvinneguiden for å søkje råd rundt dette med å få deg kvinnfolk, så seier eg berre ein ting: Lukke til! Du ser ut til å trenge det.

• Liker 4
Skrevet

Markedet er håpløst. Vi single er dømt til å forbli det, så bare senk skuldrene og begynn å spill WoW eller noe..

Anonym poster: 6d49837db4d14a23aa70b647c17876f5

• Liker 4
Skrevet

Gå på utesteder eller tilstelninger der det er mange studenter. Garantert napp!

Skrevet (endret)

Staketten:

… og det sier han som selv søker etter jomfru på kvinneguiden? ;)

… men seriøst, du treffer single jenter der hvor du treffer folk. Dvs. på skolen, på treningsstudioet, hos venner, på byen, i foreninger/lag osv. Det er «bare» så enkelt.

Endret av CutieMe
Skrevet

Det lurer jeg og på! Men jeg leter etter gutter da....

Skrevet

Markedet er håpløst. Vi single er dømt til å forbli det, så bare senk skuldrene og begynn å spill WoW eller noe..

Anonym poster: 6d49837db4d14a23aa70b647c17876f5

Høres ut som den sikre måten å ikke møte folk på, og få bekreftet sin egen, selvoppfyllende profeti om at alt er håpløst og at man blir ensom forever.

Men hva kan man forvente? Dette er singelforumet på KG, her er alt negativt.

Anonym poster: ceba115f67fce6dbaff319553cc74c8e

Skrevet

Gjennom felles bekjente, utesteder, konserter... eller du kan vente til våren/sommeren når parkene er fulle av jenter og mennesker som griller eller sitter alene med en bok/avis.

Skrevet

Det kommer helt an på om du er ute etter å ha deg litt, eller om du vil finne deg en kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...