AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har en kollega som jeg nettopp har begynt å jobbe sammen med på et prosjekt.Jeg har i forbindelse med dette sendt ham endel sms rundt praktiske ting. Nå nylig la jeg merke til at han ALLTID kopierer min tegnsetting, når han svarer meg tilbake... ala bruker jeg 1 smiley, bruker han 1. Har jeg 2, har han 2. Har jeg ingen, har han ingen. Har jeg 3 spesialtegn, svarer han tilbake med akkurat det samme.... Er dette en eller annen slags kode det er meningen at jeg skal knekke? noen som har peiling? Anonym poster: 2544df3b66b13a86da38d7d17b0f40bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglen Skrevet 29. januar 2013 #2 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg tror det er han som prøver å knekke kommunikasjons-koden, og har funnet ut at enkleste løsning er å følge malen. Til punkt og prikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. januar 2013 #3 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg støtter forslaget til Uglen. Kanskje du rett og slett skal la være å bruke smiley i meldingene dine? Det kan godt være han bare er forvirret av dem. Jeg synes selv det er greit at folk ikke bruker smiley i meldinger som inneholder praktiske opplysninger og beskjeder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå