Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må være ett troll....ingen går å nagger så lenge på noe sånt. TS motsier seg selv og alle råd så til de grader gjennom alle sidene. Om det ikke er ett troll så synes jeg dypt, inderlig og oppriktig synd på vedkommende...Get over it liksom....dette er bare tragisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må være ett troll....ingen går å nagger så lenge på noe sånt. TS motsier seg selv og alle råd så til de grader gjennom alle sidene. Om det ikke er ett troll så synes jeg dypt, inderlig og oppriktig synd på vedkommende...Get over it liksom....dette er bare tragisk.

Det er ikke troll. Jeg synes det er tragisk at du skal kommentere på den måten. Jeg må få lov til å lufte tankene mine uten at du trenger å kommentere hvordan jeg bearbeider mine følelser. Det er ikke alle som er så "sort-hvite" som deg, som bare går videre med et knips...noen trenger tid på å tenke igjennom ting, trenger tid på å fordøye, og kan få gode råd og tanker fra andre ukjente, noe som jeg har fått.

Å si at "ingen nagger så og så lenge", at jeg motsier meg selv osv, har du ingenting med. Spørsmålet mitt da er : hvorfor gidder du å lese det?

ts

Skrevet

Kjipt at noen skal komme med sånne kommentarer. Enig med ts, hvorfor gidder de å lese da?

Ts fikk god kontakt med noen her, så kommer en og ødelegger.

Skjønner at ts trenger tid på dette, det hadde jeg også gjort. Ikke alle "get over it", med en gang slik som du hevder. Man er forskjellige. Spesielt hvis det var sterke følelser der. Har du noe kontakt med han ts?

Skrevet

Kjipt at noen skal komme med sånne kommentarer. Enig med ts, hvorfor gidder de å lese da?

Ts fikk god kontakt med noen her, så kommer en og ødelegger.

Skjønner at ts trenger tid på dette, det hadde jeg også gjort. Ikke alle "get over it", med en gang slik som du hevder. Man er forskjellige. Spesielt hvis det var sterke følelser der. Har du noe kontakt med han ts?

Hei, nei har ikke noe kontakt med han. Det er vondt og rart. Hadde kontakt med han nesten hver dag i ett og et halvt år. Jeg sliter med om mye var løgner...Hvorfor virket han seriøs så lenge når han plutselig kunne være sånn som han var nå sist, som om han ikke brydde seg om at jeg var der, at han ga fullstendig f... i meg..

Hvis han hadde brydd seg, mener jeg han burde tatt kontakt på et eller annet vis, vist anger? Selv om jeg skrev stygge mld.

ts

Skrevet

Savner han så, selv om jeg ikke burde :(

Kommer aldri til å slutte å tenke på han og hva som kunne blitt. Alt er uforløst...

ts

Skrevet

Savner han så, selv om jeg ikke burde :(

Kommer aldri til å slutte å tenke på han og hva som kunne blitt. Alt er uforløst...

ts

Vet åssen du har det. Men det går over etterhvert.

• Liker 3
Skrevet

Det går over TS.

Han brydde seg nok om deg, så slå fra deg den tanken. Alt var nok ikke løgn. Men på samme måten som du sikkert har likt andre i løpet av livet og så sluttet å like dem på den måten så har han sluttet å like deg på den måten. Følelser forandrer seg med tiden, sånn er det for alle. Å bli dumpet er kjipt.

Men for oss som har gått igjennom dette noen ganger i løpet av årene så lover jeg deg at det går over og man møter en annen å være glad i. Men helt seriøst så må du slutte å gnage på det, for at du ikke skal føle deg kjip lenger enn nødvendig så må du bevege deg videre. Om han vil ha deg så tar han kontakt uansett om du har sendt sinte meldinger i kampens hete.

Jeg tror du må slå deg til ro med at følelsene hans forandret seg av en eller annen grunn du ikke kommer til å finne ut av, men det gjør ikke hva dere hadde sammen før den tid mindre ekte. Det dere hadde sammen DA er ikke endret. Det er NÅTIDEN som er forandret og man kan ikke endre fortiden :)

Anonym poster: 9fb236bee3f5d6d329ef5afdcf773fa7

• Liker 2
Skrevet

Vet åssen du har det. Men det går over etterhvert.

Takk for gode ord. Tror det kommer til å ta laaang tid...

ts

Skrevet

Det går over TS.

Han brydde seg nok om deg, så slå fra deg den tanken. Alt var nok ikke løgn. Men på samme måten som du sikkert har likt andre i løpet av livet og så sluttet å like dem på den måten så har han sluttet å like deg på den måten. Følelser forandrer seg med tiden, sånn er det for alle. Å bli dumpet er kjipt.

Men for oss som har gått igjennom dette noen ganger i løpet av årene så lover jeg deg at det går over og man møter en annen å være glad i. Men helt seriøst så må du slutte å gnage på det, for at du ikke skal føle deg kjip lenger enn nødvendig så må du bevege deg videre. Om han vil ha deg så tar han kontakt uansett om du har sendt sinte meldinger i kampens hete.

Jeg tror du må slå deg til ro med at følelsene hans forandret seg av en eller annen grunn du ikke kommer til å finne ut av, men det gjør ikke hva dere hadde sammen før den tid mindre ekte. Det dere hadde sammen DA er ikke endret. Det er NÅTIDEN som er forandret og man kan ikke endre fortiden :)

Takk for omtanken. Du mener han tar kontakt hvis han vil uansett, selv om jeg skrev at han måtte holde seg lang unna meg, at jeg aldri ville se han mer?

Når du skriver st følelsene han har forandret seg, tror du det er stor sannsynlighet at han har møtt en annen? Det er så lettvint for han..når vi har problemer, er det bare å søke andre...føler det på meg.

Kjenner mer og mer at han er en jævla drittsekk!

ts

Skrevet (endret)

Takk for gode ord. Tror det kommer til å ta laaang tid...

ts

Ja, jeg vet det meste om at åra kan gå fort i en slik situasjon.

Eller for å si det mer korrekt; at åra fort kan gå.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Takk for omtanken. Du mener han tar kontakt hvis han vil uansett, selv om jeg skrev at han måtte holde seg lang unna meg, at jeg aldri ville se han mer?

Når du skriver st følelsene han har forandret seg, tror du det er stor sannsynlighet at han har møtt en annen? Det er så lettvint for han..når vi har problemer, er det bare å søke andre...føler det på meg.

Kjenner mer og mer at han er en jævla drittsekk!

ts

Ja jeg mener han tar kontakt hvis han vil uansett. Om man virkelig bryr seg om noen tar man kontakt med de man er glad i om de så har bedt deg dra til helvete. Selv om man gir de tid til å kjøle seg ned, vil man evt ta kontakt.

Følelsene hans er nok forandret. Kanskje han har møtt en annen eller kanskje det rett og slett bae er at forelskelsen til deg gikk over, helt uten at du har gjort noe galt. Sånn er det bare noen ganger. Du har sikkert vært forelsket i folk tidligere som du ikke er forelsket i nå lenger, men det forandrer ikke det faktum at du engang var forelsket i dem.

Sevlfølgelig er det en lettvint måte å dra til noen andre når man er i en tung periode. Jeg tror det er derfor mange har rebound fordi det hjelper deg til å få tankene over på noe annet. Men om det er det han velger å gjøre er det svært lite du får gjort med det. Det er hans valg alene om han velger å gå til andre eller om han er forelsket i andre. Det er derfor jeg sier du må slå deg til ro med bruddet, eller så kommer det til å gjøre ufattelig mye mere vondt når/om du ser han med en annen.

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg mener han tar kontakt hvis han vil uansett. Om man virkelig bryr seg om noen tar man kontakt med de man er glad i om de så har bedt deg dra til helvete. Selv om man gir de tid til å kjøle seg ned, vil man evt ta kontakt.

Følelsene hans er nok forandret. Kanskje han har møtt en annen eller kanskje det rett og slett bae er at forelskelsen til deg gikk over, helt uten at du har gjort noe galt. Sånn er det bare noen ganger. Du har sikkert vært forelsket i folk tidligere som du ikke er forelsket i nå lenger, men det forandrer ikke det faktum at du engang var forelsket i dem.

Sevlfølgelig er det en lettvint måte å dra til noen andre når man er i en tung periode. Jeg tror det er derfor mange har rebound fordi det hjelper deg til å få tankene over på noe annet. Men om det er det han velger å gjøre er det svært lite du får gjort med det. Det er hans valg alene om han velger å gå til andre eller om han er forelsket i andre. Det er derfor jeg sier du må slå deg til ro med bruddet, eller så kommer det til å gjøre ufattelig mye mere vondt når/om du ser han med en annen.

Takk for svar igjen. Mine følelser for han har og kjølnet etter episoden og pga andre ting. Var jo en grunn til at jeg ofte trakk meg. Jeg sa så og si slutt like før jul pga noe annet, men da tryglet han... så vi har lenge hatt problemer. Skulle bare holdt på det da. Jeg vet at jeg må gå videre, men sitter med så mange spørsmål. Han var veldig "på" siste uka, det at han ville ha meg med ut, så var han plutselig sånn...Det er jo ikke et bra trekk! Er du ikke enig? Kanskje det har vært noe med hun dama han la an på ( samtidig rart siden han først la an på andre ved det bordet...) ? Tenker du at det er sannsynlig? At det derfor var så lett for han å bryte?

Jeg vil ikke ha kontakt med han som venn, og det er veldig lite sannsynlig at jeg møter på han nå.

ts

Skrevet

Vet du hva.....jeg tror du bare må infinne deg med at du ikke kommer til å få svar på spørsmålene dine. Vi mennesker er og blir mennesker og vi er ikke så rasjonelle bestandig. Kanskje han ikke hadde planlagt å være "sånn" den kvelden, men så ble det sånn forde av grunner han kanskje ikke selv vet årsaken på. Antageligvis har noe skurret for han en stund også skjedde det ett eller annet i hodet hans eller i omgivelsene rundt han som gjorde at det ble riktig/enklere for han å bryte DA. (Selv har jeg i min ungdom blitt dumpen dagen etter noen sa de elsket meg.) Sånn er det bare noen ganger.

En dag om mange år vil du nok kanskje se tilbake på dette og forstå mere av handlingsforløpet som ledet til ett brudd enn det du ser i dag. Det er nok ingen her inne på KG som kan gi deg svarene du søker. Du må nok bare slå deg til ro med at ikke alt har en årsak og at ikke alle spørsmål får ett svar.

Kjipt, men sant.

• Liker 2
Skrevet

Han kan jo ha blitt såra av det du skrev, nokså harde ord. Du sa du gledet deg til å møte andre som ikke var som han...og mye stygt om han som person, og at du var glad du aldri hadde sex med han. Det er nokså avvisende å si. Hvis han er følsom, vil jeg tro at han ble usikker av det. Han har sikkert vært frustrert lenge, så sier du dette. Enig i at slik han var ute, er ikke akseptabelt, men din væremåte over lang tid, kan ha fått frem noe i han. Godt mulig at man tar kontakt hvis man virkelig vil, men noen kan og føle seg så avvist at de ikke tar sjansen.

Skrevet

Vet du hva.....jeg tror du bare må infinne deg med at du ikke kommer til å få svar på spørsmålene dine. Vi mennesker er og blir mennesker og vi er ikke så rasjonelle bestandig. Kanskje han ikke hadde planlagt å være "sånn" den kvelden, men så ble det sånn forde av grunner han kanskje ikke selv vet årsaken på. Antageligvis har noe skurret for han en stund også skjedde det ett eller annet i hodet hans eller i omgivelsene rundt han som gjorde at det ble riktig/enklere for han å bryte DA. (Selv har jeg i min ungdom blitt dumpen dagen etter noen sa de elsket meg.) Sånn er det bare noen ganger.

En dag om mange år vil du nok kanskje se tilbake på dette og forstå mere av handlingsforløpet som ledet til ett brudd enn det du ser i dag. Det er nok ingen her inne på KG som kan gi deg svarene du søker. Du må nok bare slå deg til ro med at ikke alt har en årsak og at ikke alle spørsmål får ett svar.

Kjipt, men sant.

Ja, jeg vet det meste om at åra kan gå fort i en slik situasjon.

Eller for å si det mer korrekt; at åra fort kan gå.

Huff, ja problemet er alle tankene rundt. Er det en stor sjanse for at han ser andre siden han selv var med på bruddet, og at jeg ikke har hørt en lyd siden?

Du er og mann, tenker du det er mest sannsynlig?

ts

Skrevet

Huff, ja problemet er alle tankene rundt. Er det en stor sjanse for at han ser andre siden han selv var med på bruddet, og at jeg ikke har hørt en lyd siden?

Du er og mann, tenker du det er mest sannsynlig?

ts

Jeg ville ihvertfall ikke blitt overrasket om han ser andre; for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Kjipt, men sant.

Du har rett og det er som du sier : kjipt, men sant. Får lyst til å møte han, få igjen det som tilhører meg, og be han holde seg langt unna meg. Men skal vente lenger, har ikke lyst til å møte han. Takk igjen for svar.

ts

Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke blitt overrasket om han ser andre; for å si det sånn.

Enig, det er det som svir...Hva kan jeg gjøre for at han skal angre på sin drittsekkoppførsel? Jeg vil ikke ta han tilbake, det er ikke det...men kan jeg gjøre noe så han får kjenne på hvor kjip han var mot meg?

ts

Skrevet

Du har rett og det er som du sier : kjipt, men sant. Får lyst til å møte han, få igjen det som tilhører meg, og be han holde seg langt unna meg. Men skal vente lenger, har ikke lyst til å møte han. Takk igjen for svar.

ts

Tingene bør du be om å få tilbake, men å be han holde seg unna trenger du neppe (han gir jo ikke lyd fra seg så hvorfor liksom? ).

Skrevet

Tingene bør du be om å få tilbake, men å be han holde seg unna trenger du neppe (han gir jo ikke lyd fra seg så hvorfor liksom? ).

Kanskje fordi jeg sa det i de stygge mld mine, at han måtte holde seg langt unna meg, og at jeg aldri vil se han igjen..så jo, har nok gjort mitt..Men han hadde kanskje vært sånn uansett, mht oppførselen sin sist.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...