Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er over mellom meg og han jeg ville satse på. Det har vært mye turbulent, men en episode nylig fikk meg til å sette ned foten. Han var enig, ja vi sa vel slutt nærmest samtidig. Jeg har det vondt og sliter med at han ikke har gjort noe for å unnskylde seg, han burde lagt seg flat hvis han ville satse på meg.

Jeg har tenkt mye, og har sendt han flere mld samt ringt. Han gir ingen respons så føler at han har bestemt seg denne gangen. Den siste mld jeg sendte han var stygg, og nå lurer jeg på om jeg bør unnskylde meg for den. Jeg er fortsatt veldig sint på han, men mld min har kanskje gjort det værre. Deler av meg vil bare la den ligge, mens en annen del av meg vil beklage seg.

Men bør ikke evt han beklage seg først?

Ok, det er over og må vel bare innse det, men om det noen gang skal være en sjanse for oss igjen, er det best å la den stygge mld ligge, eller burde jeg si at jeg ikke mente alt jeg skrev?

Evt la den stygge mld ligge og vente et par dager?

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv her. Bruddet kom så brått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du bør beklage deg, men deretter la han være i fred.

Anonym poster: 36504eab94ccc857aff05e40e7c1c0fb

• Liker 5
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jo flere meldinger du sender uten at han svarer, desto større sjanse for at han ser på deg som en crazy dame som han hvert fall ikke vil ha noe mer med å gjøre.

Skrevet

Det kan da ikke koste noe å be om unnskyldning for en stygg melding?

• Liker 2
Skrevet

Det kan da ikke koste noe å be om unnskyldning for en stygg melding?

Det koster fordi han var kjip mot meg, opptrådte respektløst, noe som var en av årsakene til at det ble slutt. Han var enig, som om han skulle foreslå det selv, noe som og såra meg ennå mer. Trodde han ville legge seg flat, men neida. Dette utløste et sinne i meg, så jeg ringte og sendte mld. Siste mld var som sagt veldig stygg. Skrev at det aldri har vært noe mellom oss pluss endel andre ting, at jeg aldri vil se han igjen osv.

Bør ikke han evt beklage seg først siden det var handlingene hans som i utgangspunktet fikk meg til å avslutte forholdet og reagere som jeg gjorde?

Problemet er vel at han ser på det som over, så jeg vil ikke høre noe mer..?

Mulig jeg bare skal la det ligge.

Hva er best hvis jeg vil at det skal bli oss igjen senere? Han burde jo først beklage seg.

Har en følelse av at noen menn trigges av "drittsekk mld" , at de da får lyst til å ta kontakt, eller kanskje det er helt motsatt..Kommer vel an på personen og situasjonen.

ts

Gjest LineaAlba
Skrevet

Kanskje det er best å la det ligge i noen uker, og heller be om en prat da for å snakke ut om ting. Da kan du be om unnskyldning på en ordentlig måte.

• Liker 5
Skrevet

DU har ingenting å be om unnskyldning for. Du skal ikke føle deg presset til det bare fordi han manipulerer.

Skrevet

DU har ingenting å be om unnskyldning for. Du skal ikke føle deg presset til det bare fordi han manipulerer.

Enig med deg i utgangspunktet. Det eneste er at han i begynnelsen over lang tid følte at jeg ikke ga nok i forholdet. Når jeg da skriver at det aldri har vært noe mellom oss, bekrefter jeg på en måte usikkerheten jeg vet at han har hatt rundt meg/oss. Jeg beskrev og endel av hans kjipe sider, ja var direkte stygg mot han. Men det var jo tross alt en reaksjon på hans handlinger, og der ligger det følelser. Værre med han som er iskald og taus...

Men om han tenker at jeg aldri var seriøs pga det jeg skrev? Mld ble litt sånn fordi jeg følte for å forsvare meg siden det virket som han ga f...

ts

Skrevet

Enig med deg i utgangspunktet. Det eneste er at han i begynnelsen over lang tid følte at jeg ikke ga nok i forholdet. Når jeg da skriver at det aldri har vært noe mellom oss, bekrefter jeg på en måte usikkerheten jeg vet at han har hatt rundt meg/oss. Jeg beskrev og endel av hans kjipe sider, ja var direkte stygg mot han. Men det var jo tross alt en reaksjon på hans handlinger, og der ligger det følelser. Værre med han som er iskald og taus...

Men om han tenker at jeg aldri var seriøs pga det jeg skrev? Mld ble litt sånn fordi jeg følte for å forsvare meg siden det virket som han ga f...

ts

Jeg skjønner egentlig ikke denne tegninga helt. Hva er det han har gjort som fikk deg så forbannet?

• Liker 5
Skrevet

IKKE send flere meldinger til han. Ikke ta kontakt på noe slags måte. Slett nummeret hans og gå videre.

Anonym poster: 82554599d47ba056f74ae3778577fcaa

• Liker 4
Skrevet

Drit og dra!

Har selv tenkt en del på akkurat det uttrykket i det siste; og syns faktisk at det passer meget bra

:ler:

• Liker 2
Skrevet

Det koster fordi han var kjip mot meg, opptrådte respektløst, noe som var en av årsakene til at det ble slutt. Han var enig, som om han skulle foreslå det selv, noe som og såra meg ennå mer. Trodde han ville legge seg flat, men neida. Dette utløste et sinne i meg, så jeg ringte og sendte mld. Siste mld var som sagt veldig stygg. Skrev at det aldri har vært noe mellom oss pluss endel andre ting, at jeg aldri vil se han igjen osv.

Bør ikke han evt beklage seg først siden det var handlingene hans som i utgangspunktet fikk meg til å avslutte forholdet og reagere som jeg gjorde?

Problemet er vel at han ser på det som over, så jeg vil ikke høre noe mer..?

Mulig jeg bare skal la det ligge.

Hva er best hvis jeg vil at det skal bli oss igjen senere? Han burde jo først beklage seg.

Har en følelse av at noen menn trigges av "drittsekk mld" , at de da får lyst til å ta kontakt, eller kanskje det er helt motsatt..Kommer vel an på personen og situasjonen.

ts

Det høres ikke ut som du er helt over han? Vil du at han skal ta kontakt, eller er du ferdig med forholdet?

Anonym poster: 08ae9091f093142963aa39c2a7a1f6b6

• Liker 2
Skrevet

Hvis han gjør slik at du blir forbanna, så er det vel ikke noe liv laga for forholdet? Om jeg hadde fått en slik melding av en eks hadde jeg hvertfall brukt lang tid på å glemme det. Det sårer å høre sånt, og selv om du sier unnskyld så har du uansett sendt en stygg melding.

Hvis han ikke har svart deg i det hele tatt, selv før du sendte meldinga så vil han vel ikke snakke med deg. Du burde prøve å komme over det syns jeg:)

Skrevet

Det høres ikke ut som du er helt over han? Vil du at han skal ta kontakt, eller er du ferdig med forholdet?

Anonym poster: 08ae9091f093142963aa39c2a7a1f6b6

Jeg er forbanna på han, men har fortsatt sterke følelser for han. Synes han skal legge seg flat først hvis jeg skal ha noe kontakt med han igjen.

ts

Skrevet

Han kommer nok ikke til å beklage for sin oppførsel, er jeg redd. Det virker som om han faktisk har bestemt seg når det gjelder å avslutte forholdet. Basert på at du ikke vil beklage først, bør du bare avslutte alt av kontakt. Men, dersom jeg var deg, ville jeg sendt en kort sms hvor jeg beklaget at jeg gikk over streken, og at jeg skal la ham være i fred fra og med nå. Og deretter aldri-aldri sendt ham flere meldinger. Kommet meg over fyren, med andre ord. Det er slutt.

• Liker 1
Skrevet

ts

Han trenger ikke være over gjennomsnittet smart for å forstå at du har følelser for han, når du ringer og sender sms konstant, og særlig når du skriver stygge ting. Du trenger ikke sitte her og vurdere om HVA du skal gjøre mot han nå så sannsynligheten blir størst for at han kanskje muligens skal gidde å snakke med deg igjen, for du skal ikke snakke med han igjen! Drit i å beklage deg, drit i å ta kontakt. Det eneste det medfører er at han FORTSATT ikke svarer, og du føler deg ENDA dårligere behandlet. Gi faen i han, drit i hva som har skjedd, du driter deg ut og oppfører deg helt patetisk. Du eier ikke selvrespekt, du utsletter din egen verdighet for en fyr som behandler deg som dritt...

Jeg er hard mot deg nå fordi jeg vet hvordan du har det, og tro meg, samtidig som du kommer over han begynner du å skjemmes over at du var desperat nok til å gjøre alt dette. Ja, det føles helt jævli at han ikke synes han har gjort noe galt mot deg, at det var den verdien han ga deg og at du ikke en gang er verdt en unnskyldning for han. Men vet du hva, det kommer du ikke til å være for alle du møter, og han her var en av dem. Han har såret stoltheten din, og jeg kan nesten love deg at DET er det eneste du føler nå. At det er irritasjonen over at han ikke har lagt seg langflat som gjør at du ønsker at han tar kontakt, ikke at du ønsker å bli sammen med han igjen. For innerst inne ønsker du ikke det, og det vet du. Du har hengt deg opp i at du er såret, og forveksler det med at du ønsker å være kjæresten hans.

Så nå skjerper du deg.

• Liker 1
Skrevet

Han trenger ikke være over gjennomsnittet smart for å forstå at du har følelser for han, når du ringer og sender sms konstant, og særlig når du skriver stygge ting. Du trenger ikke sitte her og vurdere om HVA du skal gjøre mot han nå så sannsynligheten blir størst for at han kanskje muligens skal gidde å snakke med deg igjen, for du skal ikke snakke med han igjen! Drit i å beklage deg, drit i å ta kontakt. Det eneste det medfører er at han FORTSATT ikke svarer, og du føler deg ENDA dårligere behandlet. Gi faen i han, drit i hva som har skjedd, du driter deg ut og oppfører deg helt patetisk. Du eier ikke selvrespekt, du utsletter din egen verdighet for en fyr som behandler deg som dritt...

Jeg er hard mot deg nå fordi jeg vet hvordan du har det, og tro meg, samtidig som du kommer over han begynner du å skjemmes over at du var desperat nok til å gjøre alt dette. Ja, det føles helt jævli at han ikke synes han har gjort noe galt mot deg, at det var den verdien han ga deg og at du ikke en gang er verdt en unnskyldning for han. Men vet du hva, det kommer du ikke til å være for alle du møter, og han her var en av dem. Han har såret stoltheten din, og jeg kan nesten love deg at DET er det eneste du føler nå. At det er irritasjonen over at han ikke har lagt seg langflat som gjør at du ønsker at han tar kontakt, ikke at du ønsker å bli sammen med han igjen. For innerst inne ønsker du ikke det, og det vet du. Du har hengt deg opp i at du er såret, og forveksler det med at du ønsker å være kjæresten hans.

Så nå skjerper du deg.

Takk , det var faktisk godt å lese svaret ditt selv om du er hard. Det eneste du ikke vet, er at historien mellom meg og han er sammensatt. Jeg kan på en måte forstå at han kan være frustrert over noe med meg, uten at jeg ønsker å gå mer inn på det her. Så du kjenner ikke hele bildet. Det er derfor jeg vurderte å beklage det jeg skrev og ikke noe mer, fordi det har noe med det å gjøre.

Men episoden jeg har nevnt her er uansett ikke akseptabel oppførsel fra hans side. Jeg har i tillegg tidligere hatt problemer med tilliten til han og dette gjør det ikke akkurat bedre...

Han sa sist vi snakket at han skjlnte at han ikke burde gjort noe av det jeg reagerte på, men det kom liksom ikke fra han selv, bare kort da jeg tok det opp uten særlig innlevelse. Jeg ser på handlingene hans.

En ting til jeg kan nevne som forvirrer meg, er at en av kameratene hans sa flere ganger den kvelden( som jeg nevnte i en annen tråd som noen linket her ), at han ( ja denne fyren jeg har sett ), elsker meg. Kameraten hadde drukket endel, men sa det flere ganger i løpet av kvelden. Så kan man spekulere i om det var noe han bare sa for å være grei ffordi han så jeg var lei meg, eller om "typen min" har sagt det til han. Uansett : jeg ser jo på handlingene hans og de taler jo motsatt.

Men ja, jeg bør kanskje ikke gjøre noe mer/beklage meg allikevel.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...