Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2013 #1 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har lyst til å skaffe meg en av de, men aner ikke hva som er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg liker netflix pga jeg kan se det direkte via min playstation 3, for å streame viaplay må jeg skaffe meg et årsabonement på playstation pluss, som koster en 3-400kr året det også. Anonym poster: e8f205304345046ef554dca5f285045c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2013 #3 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg liker netflix pga jeg kan se det direkte via min playstation 3, for å streame viaplay må jeg skaffe meg et årsabonement på playstation pluss, som koster en 3-400kr året det også. Anonym poster: e8f205304345046ef554dca5f285045c å men må man ha playstation? kan man ikke streame viaplay og netflix på vanlig pc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glis**_** Skrevet 29. januar 2013 #4 Del Skrevet 29. januar 2013 å men må man ha playstation? kan man ikke streame viaplay og netflix på vanlig pc? Jeg har nettflix og er fornøyd Du må ikke ha PS3, du kan hvertfall med nettflix streame på data'n, og tlf hvis du vil Jeg har samsung galaxy s 2 og kan også se nettflix på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Del Skrevet 29. januar 2013 å men må man ha playstation? kan man ikke streame viaplay og netflix på vanlig pc? Jo, det kan man, jeg tror den eneste forskjellen er dette med playstation Jg har en PS3, og foretrekker å streame direkte gjennom den, så jeg velger det som er mest praktisk for meg. Jeg mistenker dog at viaplay kanskje har litt bedre utvalg. Men jeg har lasta ned google chrome og media hint slik at jeg har tilgang til utvalget i USA også, og der er det mye mer bra film og serier. Anonym poster: e8f205304345046ef554dca5f285045c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 29. januar 2013 #6 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Hmm. Jeg har netflix for øyeblikket - men har prøvd begge deler. Mitt inntrykk er at viaplay er bedre på film, og netflix har bedre utvalg serier. Viaplay har mange av de norske tv-programmene da. Men nå skal det sies at det mangler mye hos netflix her i Norge. Utvalget er ikke spes godt enda - men jeg ser jo for meg at det vil bli bedre:) Mange serier der hvor de kun har to sesonger tilgjengelig osv. Jeg bruker nå et gavekort på netflix - og har egentlig tenkt å gå tilbake til viaplay etterpå. Men det er helst fordi jeg liker filmene der bedre:) Men du kan jo lure deg til bedre utvalg - ved å late som at du er i AMerika da - ser det er nevnt over her;) Endret 29. januar 2013 av Alopia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2013 #7 Del Skrevet 29. januar 2013 Hmm. Jeg har netflix for øyeblikket - men har prøvd begge deler. Mitt inntrykk er at viaplay er bedre på film, og netflix har bedre utvalg serier. Viaplay har mange av de norske tv-programmene da. Men nå skal det sies at det mangler mye hos netflix her i Norge. Utvalget er ikke spes godt enda - men jeg ser jo for meg at det vil bli bedre:) Mange serier der hvor de kun har to sesonger tilgjengelig osv. Jeg bruker nå et gavekort på netflix - og har egentlig tenkt å gå tilbake til viaplay etterpå. Men det er helst fordi jeg liker filmene der bedre:) Men du kan jo lure deg til bedre utvalg - ved å late som at du er i AMerika da - ser det er nevnt over her;) ok. hmm dette er litt vanskelig, men det virker som det er litt hips som haps. Det koster jo det samme, og ingen av de er dårlig tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glis**_** Skrevet 29. januar 2013 #8 Del Skrevet 29. januar 2013 ok. hmm dette er litt vanskelig, men det virker som det er litt hips som haps. Det koster jo det samme, og ingen av de er dårlig tydeligvis Er du mest glad i serier så er det nok nettflix og andre filmer generelt, så kan det godt hende viasat har bedre utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoken- Skrevet 29. januar 2013 #9 Del Skrevet 29. januar 2013 ok. hmm dette er litt vanskelig, men det virker som det er litt hips som haps. Det koster jo det samme, og ingen av de er dårlig tydeligvis Du kan evt. prøve nettflix i en måned gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 29. januar 2013 #10 Del Skrevet 29. januar 2013 viaplay er også gratis i en mnd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. januar 2013 #11 Del Skrevet 30. januar 2013 Du kan evt. prøve nettflix i en måned gratis. jeg tenkte å prøve viaplay gratis en mnd og så netflix gratis en mnd for å se hva jeg liker best. eller jeg kan vel ha begge gratis samtidig en mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest speilpåveggender Skrevet 30. januar 2013 #12 Del Skrevet 30. januar 2013 Går det ikke ann å se viaplay på Pcn? eller må man ha PS3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. januar 2013 #13 Del Skrevet 30. januar 2013 Går det ikke ann å se viaplay på Pcn? eller må man ha PS3? jo går an på pcn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 30. januar 2013 #14 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Netflix sitt utvalg er elendig og utdatert. Prøver nå Viaplay, foreløpig liker jeg det bedre (Bruker mac) Endret 30. januar 2013 av up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. januar 2013 #15 Del Skrevet 30. januar 2013 men er to serier jeg liker som jeg ikke finner på viaplay:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 30. januar 2013 #16 Del Skrevet 30. januar 2013 Hehe. Jeg ville nå brukt de en mnd hver. Slår du de sammen så får du èn mnd med titting. Deler du det opp får du to. Det er lissom ikke noe spørsmål ei gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 30. januar 2013 #17 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har Netflix og er veldig fornøyd med det. Det gjør ikke noe for min del at ikke det nyeste av det nye ligger der, det er jo plenty "gamle" serier jeg ikke har sett! Hele Arrested Development, Firefly, Lillyhammer og Modern Family ligger der, fire sesonger av Dexter (og jeg falt uansett av på nummer 5, da ble det litt kjedelig) og mye annet nytt med de første sesongene! Dessuten har jeg funnet masse bra film! Har ikke prøvd Viaplay da, men vi kan jo alltids sammenligne den ene måneden det er gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoken- Skrevet 30. januar 2013 #18 Del Skrevet 30. januar 2013 jeg tenkte å prøve viaplay gratis en mnd og så netflix gratis en mnd for å se hva jeg liker best. eller jeg kan vel ha begge gratis samtidig en mnd? Det er opp til deg hvordan du vil gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. januar 2013 #19 Del Skrevet 30. januar 2013 Vi har prøvd både netflix og viaplay. Vi liker Netflix best. Tenker dette er mer smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå