AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Dette har nå pågått i ca halvannet år. Har vært inne hos legen å testet henne for matallergier o.l., men det slo ikke ut på noen ting. Det er heller ikke spy syken / omgangssyken. Hun bare spyr opp alt hun har spist en dag så er alt over. Det kommer like brått som det slutter. Etter ei lita stund med å slappe av er hun helt fin og det skjer ikke mer.. Er det noen som har noen tanker på hva det kan være, eller tips til noen med innvikla allergitester som ikke er av de mest vanlige legen tar? Er ganske lei og det er min datter også. Anonym poster: 7b3b87f9196d9125bd1bda2794698ddd
Emas Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Har ho vorte sjekka for reflux? Eg hadde det slik fram til eg var 12 år, då fann dei ut at eg hadde reflux og vart operert for dette et par år seinare. Etter det vart eg frisk, og har ikkje kasta opp sidan, ikkje ein gong når eg har hatt omgangsksjuka..Dette er no 10 år sidan.. Så eg ville høyrt med legen om ho kan få henvisning til gastroskopi, samt pH-måling evt trykkmåling av spiserør. Lykke til! Endret 29. januar 2013 av Emas
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Takk for svar skal snakke med legen om det! Anonym poster: 7b3b87f9196d9125bd1bda2794698ddd
Haribo Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Høres ut som reflux,min sønn ble henvist til barnelege og ble satt på nexium og gulpinga ga seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå