lilletuss87 Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Min mamma og jeg tenker oss en tur til varmen i midten av mars og lurer nå på hvor vi burde dra? Er det noen her som har noen erfaringer med steder dere har vært som dere vil anbefale? Vi er ute etter sol og varme, da altså strandliv, men litt shopping er ett must det også. Har tidligere vært i Las palmas og puerto rico, så ett annet sted enn dette hadde sikkert ikke gjort noe
Perrin Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Syns Dubai var veldig bra med tanke på sol ferie og shopping. Kan man få bra hotell til en billig penge med privat strand, og større shopping sentre enn i Dubai ska du lete lenge etter.
Frøken Fips Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Hva med Lanzarote - Playa de las Americas? Har aldri vært der selv, men folk skryter av plassen. Men Gran Canaria er jo veldig værsikkert å reise til i Mars da, Bahia Feliz ser ut som et fint sted
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Kva med Egypt? Viss du held deg litt ute av down town Sharm el Sheik, så er det himmelrik på jord! Billig og garantert sol og varme. Anonym poster: 8a00bbd2a2c757d9adbffe73e89bbe65
caroprins Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Hva med Lanzarote - Playa de las Americas? Har aldri vært der selv, men folk skryter av plassen. Men Gran Canaria er jo veldig værsikkert å reise til i Mars da, Bahia Feliz ser ut som et fint sted Playa des Americas ligger på Tenerife på sydsiden og ikke på Lanzarote. På Bahia Feliz blåser det endel og Puerto Rico området er bedre værmessig. På Lanzarote blåser det også endel men jeg liker den øya best av alle kanariøyene da. Veldig ok på Tenerife men man velger sydsiden på den tiden av året selv om Puert de la cruiz på nordsiden er mye koseligere. Ulempen er at det er mer regn og vind på den siden av Tenerife på den tiden av året.
EvaLilly Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Min mamma og jeg tenker oss en tur til varmen i midten av mars og lurer nå på hvor vi burde dra? Er det noen her som har noen erfaringer med steder dere har vært som dere vil anbefale? Vi er ute etter sol og varme, da altså strandliv, men litt shopping er ett must det også. Har tidligere vært i Las palmas og puerto rico, så ett annet sted enn dette hadde sikkert ikke gjort noe Det er gode tilbud på cruise nå, hvis du bestiller før utgangen av januar. Eks. I ukes cruise i middelhavet alt inkludert + - 20.000 (jada, inkl. flybilletter) Datteren min og jeg gjorde det for to år siden og det var helt topp. Vi ble plassert på bord med de andre norske på båten og ungene fant hverandre med en gang. Og det er ikke så værst å våkne opp på et nytt kontinent hver morgen. Shopping er det mer en nok muligheter til - både ombord og i land. Anbefaler Apollo og Ticket.
caroprins Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Hva med Jordan. Apollo har pakketurer dit og der er det vel varmt i mars. Ellers er sikkert Dubai et bra alternativ. Ellers så blir det vel Kanariøyene om dere ikke har et par uker og kan fly til Florida f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå