Gå til innhold

Flere hunder - foredrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt forespurt om å ha et foredrag om tema "flere hunder"; dvs. snakke rundt dette med anskaffelse av hund nr. 2 og hvordan det er å ha to eller flere hunder, hva en bør tenke på osv.

Dere som vurderer å skaffe en hund til, eller dere som har flere hunder; hva ville dere satt pris på bli tatt opp på et slikt foredrag? Kom gjerne med flere forslag så jeg får en bedre følelese av hva en lurer på i den forbindelse.

Det er så lenge siden jeg fikk hund nr. to (for ikke å snakke om tre, fire, fem, seks osv), så jeg husker ikke så mye av hva jeg gikk rundt å lurte på for ørten år siden.

Takk for hjelpen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er helt i retning i hva du lurer på men jeg vil tro det er greit å snakke litt om utfordringene rundt det å ha flere hunder av veldig forskjellige raser. F.eks jeg har border collie, leonberger og tibetansk spaniel og ser jo at de har forskjellige behov. På det fysiske plan har leonbergeren det største behovet og på det psykiske så har bordercolliene størst behov. Tibetanske spanielen krever midt i mellom disse to.

Hos oss går det veldig greit men det er kanskje ikke alle som har tenkt over at det ikke bare er å kjøpe hund nummer 2, 3 som kanskje vil ha et litt annet behov enn hva hund nummer 1 er fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...