Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en del mørkere hår med årene, har alltid vært naturlig isblond, men blir nå mer og mer askeblond under. Jeg ønsker å få litt lysere hår igjen, men det er så mange forskjellige metoder at jeg ikke vet hva som er best. Jeg vet ikke engang forskjellen... jeg går sjelden til frisør.

For det første vil jeg gjerne at det ser naturlig ut, og ikke som om jeg prøver å se ut som Linni Meister.

Striper, minikolorasjon, bleking, farging - jeg vet ikke helt hva forskjellene er, men jeg ønsker som sagt et mest mulig naturlig resultat som vokser ut av seg selv uten en veldig tydelig ettervekst. Noen med mer farge-erfaring enn meg som kan tipse? Så jeg ikke sier feil til frisøren :) jeg føler det blir for risikablet med hjemmefarge.

Anonym poster: 82ea0f873797ff01c728c7457dbd7581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du klippe noe så ta med deg en linjal så dere er enige om hvor lang 1 cm faktisk er.

Anonym poster: 4ec5306db3fee9564a02f25608508f86

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker foliestriper i håret. Det ser veldig naturlig ut, samtidig som du da slipper å farge etterveksten slavisk, siden overgangen mellom lyse striper og lyst hår, blir mindre synlig :)

Så sier du at du vil ha en farge som er nærliggende din naturlige fargetone.

Anonym poster: ffa00c39edd21178ad8b67cd3d48fad1

Skrevet

:ler: Takk, godt poeng... tenkte på få til rett nedenfor skuldrene, har langt hår og vil klippe det en del så det faller lettere rundt ansiktet. Sjelden frisører skjønner hva jeg mener med det, så derfor er jeg sjelden hos frisøren og ender heller opp med å gi opp - og er en av dem som har håret i hestehale hele tiden :forvirret: lyst på forandring :)

TS

Skrevet

Der kom et svar til i mellom :) jeg har prøvd foliestriper, og det tok to og en halv time bare å legge på folien fordi jeg har så tykt hår... jeg holdt på å kjede meg helt i hjel :sjenert: Litt derfor jeg vil klippe også, jeg orker ikke så lange frisørbesøk.

Etterveksten synes egentlig ganske godt, men jeg vet ikke om sjampo har skylden. Etter å ha fått farge i håret var all sjampo jeg prøvde veldig rar i håret mitt :klo: selv om jeg kjøpte en sånn som skal til farget hår.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...