Gå til innhold

kjøring i påvirket tilstand med barn i bilen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen kjører i alkoholpåvirket tilstand - med et lite barn i bilen - og vedkommende har i ettertid innrømmet det, kan man da anmelde forholdet når man fikk vite om innrømmelsen? Jeg vet at det ikke er første gang, men har kun fått en innrømmelse.

Har det noen nytte, eller blir det bare henlagt uten at noe som helst skjer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert ta en telefon til politiet (ikke nødnummeret) og spørre om det.

Tipper de er de beste til å svare.

• Liker 1
Skrevet

Du bør melde til barnevernet!!

Anonym poster: b2ea495ba2a37b615e781fd8d5b3b738

• Liker 2
Skrevet

Du bør melde til barnevernet!!

Anonym poster: b2ea495ba2a37b615e781fd8d5b3b738

Ja, hvis du melder dette til barnevernet så kommer de kunne gjøre en sak av det og sjekke opp hvordan ting står till. uansett så ville jeg ringt politi og spurt dem også, begge deler vore jo det beste slik at vedkommende ikke kommer seg unden!

Ikke har personen bare vart påvirket i barns nærvaro men også faktiskt kjørt dem!! Har detta vart på dagtid? Da føler jeg at det er mer akutt fordi det viser også en person som drikker/ruser seg daglig og ikke bare på "fest". Da er barna sikkert utsatt før mye mer traumer, i så fall MÅ du bare ringe nå, allerede ikveld!

Forferdlig hvordan en del kan være..... :(

Skrevet

Hvordan skal politiet klare å bevise noe som helst, lang tid etter at handlingen ble begått?

Jeg er 99% sikker på at det er umulig å komme noen vei med dette, men anmeldelsen blir jo registrert, da. Hvis du er oppriktig bekymret for barnet ville jeg heller prøvd barnevernet.

Anonym poster: 05474e4ad66d0672dde57db48087b096

Skrevet

Er dette noe som skjer hver lørdag eller var det noe som skjedde en dag i 2003 "da det var litt styr og stress og ingen andre kunne kjøre Kari til legevakta"?

Anonym poster: b8b99db7e75d0976eb4dd27ede10a0b3

• Liker 1
Skrevet

Hva er påvirket? 1 øl, eller mange?

Jeg lurte også litt på det. Det er klart, at i prinsippet spiller det ingen rolle. Men jeg fikk litt vibber av at dette dreier seg om å grave opp gamle synder og bruke dem i en konflikt- sånn av typen "Ja, du drakk to glass pils i 2008 og kjørte Mari hjem etterpå! Jeg skal anmelde deg!" Beklager hvis jeg tar feil, TS!

Anonym poster: 05474e4ad66d0672dde57db48087b096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...