Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninnen min bor i en leilighet hvor vi har hver vårt soverom, så har vi stue, gang, kjøkken.

Leiligheten er slik at det er soverom, gang, bad, bod, også er det en dør mellom resten av leiligheten, den døra lukker vi alltid før vi legger oss.

I det siste har jeg hatt søvnproblemer fordi min venninne står opp midt på natta, tråkker rundt på gulvet, åpner kjøkkenskap, lar vasken renne, åpner balkongdøra osv, jævlig irriterende.

Om dagene har jeg spurt henne hvorfor hun har trang til å stå opp om natta og gjøre disse tingene, men hun sverger på at hun ikke har gjort det, og at det ikke er hun som gjør det. Tvert om virket hun skremt over dette.

I går kveld lå jeg våken og ventet på at hun skulle våkne og gå rundt, og da skulle jeg stå opp, løpe ut og overraske henne.

Tvert om, det som skjedde er at jeg spratt opp av senga, løp ut i gangen, og i det jeg åpnet døren mellom gangen og stuen, så så jeg i et glimt kjøkkendøren smelle igjen, og tramp i gulvet, jeg løp inn på kjøkkenet, og der var det ingen, jeg gikk tilbake til gangen og åpnet forsiktig døren til min venninnes soverom hvor hun sov tungt.

Og resten av natta fikk jeg knapt sove, nå sitter jeg her og lurer på hva i helvete som foregår her om natta??

Anonym poster: 933d608b68716f4162df2e8599cfd31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han som bodde der før har fremdeles nøkkel og er litt mentalt ustabil?

Anonym poster: 658f08b4c01b68f1cbb551cd9bf06023

• Liker 2
Skrevet

Han som bodde der før har fremdeles nøkkel og er litt mentalt ustabil?

Anonym poster: 658f08b4c01b68f1cbb551cd9bf06023

Hvor skulle han gjort av seg? Lette gjennom hele kjøkkenet og stod der musestille for å høre etter lyder, men ingenting.

Ekkelt å tenke på at noen kan ha nøkkel hit da, og gjemmer seg på andre måter..

Skrevet

Næh, har opplevd det samme der mamma bodde før...

Tridde hun stod utenfor rommet jeg sov i, tråkket rundt der. Til slutt ble jeg så lei at jeg rev opp døra, ingen var der....men det fortsatte hver natt. Ekkelt.

Anonym poster: 9e54ac54cbab3dc5004ba435fea3bc8b

Skrevet

Sett opp et kamera. Er det Gal Mann Med Nøkkel tar du han på fersken, er det Spøkelser tjener du rått på å selge opptakene.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde aldri i livet turt å filmet ett sted jeg hadde trodd det hadde spøkt! hjelpes meg! Hvis du er sikker på at det ikke kan være andre muligheter, vil jeg også tro det spøker hos deg ja.

• Liker 2
Skrevet

Det spøker her, i går natt gjorde vi det begge to, venninnen min og jeg, vi stod i gangen musestille og hørte skritt bak døren, så hoppet ut i stuen og hørte at noen løp på kjøkkenet, og da vi peiset inn der, var det tomt.

Det resulterte i at venninnen min begynte å gråte av frykt og vi måtte kjøre og sove hos en annen felles venninne. Og nå planlegger vi å flytte, dette er fryktelig ekkelt.

Skrevet

Det spøker hos meg og, men ikke på den samme ubehagelige måten som hos deg.

Det begynte da jeg flyttet inn til samboeren min. Han jobber offshore. Av og til når han er borte har jeg hunden min i senga, og en natt drømte jeg at en mann stod i fotenden av senga og så på meg. Jeg våknet av denne drømmen men var helt rolig, da står hunden nede ved føttene mine med reist bust og knurrer mot den delen av senga hvor mannen stod.

Jeg har våknet med håndavtrykk som varer i mange timer etter at jeg har stått opp, og som er større enn mine egne hender.

Musikkanlegget går på av seg selv, ting som bruker batterier blir tomme hele tiden, og når jeg sitter i stua kan det plutselig føles som om det er minusgrader i rommet.

Ganske nasty ;) hehe!

Du kan jo prøve å få en eller annen syns til å komme til deg? Uten at du sier på forhånd hva som foregår ;)

• Liker 1
Skrevet

Det spøker hos meg og, men ikke på den samme ubehagelige måten som hos deg.

Det begynte da jeg flyttet inn til samboeren min. Han jobber offshore. Av og til når han er borte har jeg hunden min i senga, og en natt drømte jeg at en mann stod i fotenden av senga og så på meg. Jeg våknet av denne drømmen men var helt rolig, da står hunden nede ved føttene mine med reist bust og knurrer mot den delen av senga hvor mannen stod.

Jeg har våknet med håndavtrykk som varer i mange timer etter at jeg har stått opp, og som er større enn mine egne hender.

Musikkanlegget går på av seg selv, ting som bruker batterier blir tomme hele tiden, og når jeg sitter i stua kan det plutselig føles som om det er minusgrader i rommet.

Ganske nasty ;) hehe!

Du kan jo prøve å få en eller annen syns til å komme til deg? Uten at du sier på forhånd hva som foregår ;)

Da hadde jeg driti på meg av frykt! :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg driti på meg av frykt! :sjokkert:

Høres mye verre ut med smelling av dører, løping osv :P Da tror jeg at jeg hadde bæsja på meg av frykt :fnise:

Skrevet

Høres mye verre ut med smelling av dører, løping osv :P Da tror jeg at jeg hadde bæsja på meg av frykt :fnise:

Haha! Men nei, dette er skummelt, virkelig, men hadde jeg våknet med visshet om at noe har tatt på meg mens jeg sov.. Oh herregud, hadde fått anfall av angst og det skikkelig.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke helt lett å ta en tråd alvorlig når tittelen avsluttes med "helt på alvor"...

Anonym poster: b95b8e2671928c06537af7355d468093

Skrevet

Kan ikke dere som opplever dette ta kontakt med tvnorge og åndenes makt? Da vil dere garantert få svar. Det er jo dritskummelt, fordi man ikke har kontroll, men også spennende...

Jeg har opplevd ganske mye. Husker jeg i en periode bodde med familien min i et stort hus i Oslo. Der opplevde vi mye rart... Husker at jeg nærmest ble kastet ut om jeg var alene hjemme. Når stefaren min var hjemme, var det ikke så ille. Men hver gang han var borte, så ble det mer urolig.

Det er noe med at mannlig energi har mer respekt enn kvinnelig energi. Derfor kvinner oftere får kontakt med det åndelige.

Jeg opplevde også at det kom noen inn på rommet mitt om natten. Det luktet helt grusomt. Det luktet veldig tåfis, akkurat som om noen hadde gått med samme sokker i skoene lenge uten å vaske seg! Jeg måtte legge meg hos søsteren min, eller mamma om stefaren min var borte.

Ellers opplevde vi mye lyder og lukter, og mye kulde som gikk igjennom rommet.

Mamma og stefaren min så både en mann og en dame og et barn som gikk i huset vårt.

En natt våknet jeg av en jente som gikk i soveromsgangen. Døren min var åpen og det var mørkt på rommet mitt, og lyst i gangen, og jeg så at det ikke var søsteren min ...... :grøss:

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordaaaan går det? :) hehe

• Liker 1
Skrevet

Noen enn meg som fikk gåsehud av å lese det her? dro opp persienne og greier...haha.. men jeg tror faktisk på spøkelser, har opplevd noe av det samme før ..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser meg selv som mental stabil og tror ikke på det overnaturlige og det finnes en naturlig forklaring på alt. Har selv blitt utsatt for dårlig spøk før, da jeg var alene hjemme et par ganger og hørte dunking på døren, senere på vinduet. Ingen å se selvsagt og vet igrunn det var kompiser som kødda.

Skulle mer enn gjerne besøkt disse stedene og sett selv hva som faktisk skjer. Er ikke noe verre enn å sette opp kamera og undersøke saken.

Som oftest også er det i hjernen det skjer. Hjernen vår er veldig kompleks og noen ganger kan den skape ting som ikke er der og gi hallusinasjoner.

Man bør puste ut og slappe av litt og tenke seg om noen ganger før man kommer til konklusjoner.

Anonym poster: f50c2b37c49797205f168f5b9475c887

AnonymBruker
Skrevet

Sett opp et lite kamera i hjørnet av rommet der du tror ting skjer, man trenger ikke å stå å filme selv dersom en setter det på opptak på et stativ. Moderne kameraer kan man låne/kjøpe/leie med store minnekort, så du bør kunne filme gjennom en hel natt om du trenger.

Anonym poster: 50f4b95950b05709c9f9c6c0c449c235

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har våknet med håndavtrykk som varer i mange timer etter at jeg har stått opp, og som er større enn mine egne hender

Regner med du har tatt bilder av dette, noe annet ville vært rart. Kan jeg få se? :)

Anonymous poster hash: 58c04...536

Skrevet

Det kan være mer lytt om natta, kanskje lydene kommer fra etasjen over eller under dere.

Skrevet

Regner med du har tatt bilder av dette, noe annet ville vært rart. Kan jeg få se? :)

Anonymous poster hash: 58c04...536

Hvordan får jeg lastet opp bilder fra mobilen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...