Gjest milla Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 hei dere med-kvinner:) jeg lurer på en ting, min bror har bodd til faren i sør norge.etter mange år med mye styr flyttet han nå til meg som bor langt unna faren.jeg har selv to små barn, men vi må gjøre det beste ut av sitvasjonen. moren vår igjen, går gjennom nav, å har ikke mye utbetalt i måneden,tror rundt en 11000 kanskje .enda betaler hun 1680 kr i barnebidrag.broren min er ikke registrert bosted til meg, er vell sånn at det er borteboer. Er det sånn at hun skal betale så mye i barnebidrag?
liv Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Hun skal sansynsligvis bare betale det hun har i barnetillegg, rundt 500kr i mnd
Gjest ts Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 jeg tror ikke hun har barnetillegg,barna har ikke bodd til henne på noen år.hun har bare arbeidavklaringspenger
liv Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Så lenge hun har barn, selv om barna ikke bor hos henne, og barna er under 18 år så skal hun ha barnetillegg, dette skal da gå til barnebidraget. Uten om det har hun ikke bidragsevne til noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå