Gelica Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Vi har meldt datteren vår (6 år) på svømmeskole via en svømmeklubb hvor de starter med vanntilvenning og går videre oppover til nye og mer utfordrende kurs til de kan svømme/crawle/dykke/stupe osv. i dypt vann. Når jeg så på tidene så varer alle kursene i 30 minutter. (både nybegynner, øvet og godt øvet) Syntes det var så kort tid så jeg lurte på om dette er vanlig?
Furstina Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Där mina barn går/gått är lektionerna 40 minuter. Lite uppvärmning och upprop först, sen i bassängen med undervisnig och lek. Mer än 40 minuter då fryser de mest innan de kan simma ordentligt. Sonen går nu på teknikskola/träning, och då är varje träning 60 minuter.
Susan Sto Helit Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Det er hvertfall helt vanlig der vårt barn går. 30 min hver gang. Holder masse for ungene. Og de lærer mye på de ukene kurset går.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 30 minutter på kurset mitt barn går på også. Etter de 30 min både fryser de og er sultne/slitne/tørste. Og de rekker å gjøre mye på 30 min synes jeg. Anonym poster: 810c3af45c4929f6bdb8c18050c74917 1
Marsipan Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 En halvtime her også, og det er lenge nok! Det er slitsomt når man ikke er lang nok til å ha tærne i bunn og nesa over vann samtidig, men må trå vannet kontinuerlig
Susan Sto Helit Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 En halvtime her også, og det er lenge nok! Det er slitsomt når man ikke er lang nok til å ha tærne i bunn og nesa over vann samtidig, men må trå vannet kontinuerlig Her er det et krav at de kan stå på den grunneste delen av bassenget.
Gelica Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2013 Da er første svømmetime på 30 minutter over og hun hadde det kjempegøy :-) Hun var faktisk litt lei seg etterpå fordi hun syntes tiden hadde gått alt for fort. Denne gangen var det mest lek for å se hva de kunne i vannet, men det blir nok mer krevende etterhvert og da holder det sikkert med 30 minutter. Takker for tilbakemeldingene :-)
Furstina Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 Vill du att de ska lära sig MER och FORTARE så se till att de tar flera lektioner i uka i stället. Öva med dem själv. Två somrar i rad har mina barn gått på intensivsimskola, varje dag i två veckors tid, och på denna tid har de utvecklats mycket mer och snabbare än under en vanlig termin med lektion en gång i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå