Teita Skrevet 31. januar 2013 #21 Del Skrevet 31. januar 2013 Vi har også Sundvik fra IKEA. Er fornøyd med den, og syntes den er litt penere enn de billigste modellene til IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #22 Del Skrevet 31. januar 2013 Hadde jeg skulle kjøpe dyrere seng enn de fra IKEA, så hadde jeg nok valgt Brio Sleep kun fordi den kan brukes til barnet er ca 7 år. Anonym poster: fd56de44c206bb7c8998b16abda9f31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 31. januar 2013 #23 Del Skrevet 31. januar 2013 Hadde jeg skulle kjøpe dyrere seng enn de fra IKEA, så hadde jeg nok valgt Brio Sleep kun fordi den kan brukes til barnet er ca 7 år. Anonym poster: fd56de44c206bb7c8998b16abda9f31d Oi oi, den var fin!!! En gul slik hadde vært noe! Faktisk en god konkurrent til kili-sengen i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 31. januar 2013 #24 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har alltid tenkt at vi skal ha Stokke Sleepi, men heller mot IKEA-sengene nå, siden de virker like fine, bare rimeligere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 31. januar 2013 #25 Del Skrevet 31. januar 2013 IKEA har flotte, sikre, gode barnesenger. Brukte Sniglar til storesøs og lillesøs bruker nå Gulliver. Kjempefornøyd med madrassen også, Vyssa Vinka heter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. januar 2013 #26 Del Skrevet 31. januar 2013 Vi har en sundvik! Synes den er herlig og veldig pratisk med tanke på at vi kan fjerne den ene siden og bruke den en stund til. Madrassen er også fra IKEA, husker ikke hva den heter dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tordensky Skrevet 31. januar 2013 #27 Del Skrevet 31. januar 2013 Vi har den nye Stuva-sprinkelsengen fra IKEA. Den kan man ta av en side på og kommer med to skuffer under, genialt til sengetøy! Man kan aldri få nok oppbevaringsplass! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå