Gå til innhold

Barneseng IKEA?

Riiba

Anbefalte innlegg

Mange av sprinkelsengene på de vanligste barnebutikkene er relativt dyre.

Noen som har noen erfaringer med IKEA.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea har veldig greie senger som er like sikre (eller sikrere) enn de dyre sengene.

Anonym poster: 372bdb3e5fc28f27ac83915691d856f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyd med vår Ikea seng :) Har aldri sett poenget med å kjøpe dyre og fancy senger, men meg om det :)

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ta en tur dit! Jeg skal også ha seng fra IKEA. De tester det godt, de skal være veldig sikre og fine til barn! De er strenge på det.

Anonym poster: c7d621303e2f74e470be0e505a56f1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtten sover søtt(vel, ikke alltid, men det har vel lite med sengen å gjøre...) i en arvet Ikea-seng. Må innrømme at jeg synes det er timelig idiotisk med eksempelvis disse Stokke-sengene til flerfoldige tusenlapper :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kjøpe en seng på Ikea som fikk best i test et sted. Mannen min som sjekket det :) Tror den heter Gulliver. Vi kommer heller til å investere i en god madrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfornøyd med vår Gulliverseng fra IKEA!!:)

Og også veldig fornøyd med madrassen vi kjøpte på IKEA også (trooor den het vyssa slummer eller noe slikt) :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Jeg sov selv i sprinkelseng fra IKEA som liten, og har tilfeldigvis havnet på samme modellen til mitt eget barn :) Madrass kjøpte vi på barnas hus, så den var i en litt høyere prisklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte sprinkelseng til min baby fra Ikea, og investerte i dyrere madrass fra barneutstyrbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornøyde!

Den vi har nå har sprinkler helt rundt, tror den neste skal være tett i endene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen produkter kvaliteten ikke kan svikte på - barneseng og stellebord er noen eks.. Sikkert som fjell de fra IKEA!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Hensvik fra Ikea. Har montert den, men ikke tatt den i bruk. Er storfornøyd foreløpig da. Den er pen og solid, og jeg betalte mindre enn 600 kr for den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...