Gå til innhold

Ny laptop til wow.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laptopen min holder på å dø, og jeg leter etter en ny en som ikke koster skjorta.

For tiden spiller jeg bare WoW og noen lette online spill.

Klarer denne å kjøre WoW på greit grunnlag?

http://www.amazon.com/Sony-VAIO-SVE14126CXP-14-Inch-Laptop/dp/B009HPGLKW/ref=sr_1_1?m=ATVPDKIKX0DER&s=pc&ie=UTF8&qid=1359413025&sr=1-1

Evt tips om noen andre? Kan ikke være så dyrt siden jeg for tiden ikke har inntekt.

Bor for øyeblikket i USA, så noe på Amazon ville vært flott :)

Så og si hva som helst vil være en forbedring fra det jeg har, for øyeblikket kjører jeg wow på minimums innstillinger, den sliter med to eller flere programmer kjørende samtidig. Diablo 3 kan jeg bare glemme akkurat nå, som jeg savner litt.

Anonym poster: 07aacccf4b50bd6ebcf7813f2bd8cd33

Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

Om du bor i USA, gå inn på Walmart, gjerne finn ett par kuponger med avslag på elektronikk på walmart ;)

Skrevet

Intel HD Graphics 4000 vil ikke gi deg noe super spillopplevelse nei, noe som er vanskelig i den prisklassen. Men kjøre spillene burde den klare på lave og middels oppløsning, spesielt wow som er laget for å kunne spilles på alle slags pcer.

Anonym poster: b5e889b95c7a06d1e661d6b76b76fee1

Skrevet

Om du bare skal spille solo ikke raids, pvp osv så spiller det ikke særlig stor rolle.

Du trenger faktisk ikke externt kort for å kunne spille, men det vil jo bli på lav kvalitet.

Men ikke kjøp en sånn liten pc til 2500 kroner.

Anonym poster: 189f66bf86ad24b17854d89517ba324a

Skrevet

Fikk du bestille via bestbuy når kredittkortet er registrert på norsk adresse? Skulle originalt kjøpe fra dell, men de godtok ikke at billing adressen var i utlandet.

Siste pc'n jeg kjøpte var på walmart for to år siden, men den driver nå å detter fra hverandre, så vil helst unngå å kjøpe der igjen :)

Skrevet

Er det en grunn til at det MÅ være laptop? Det er ikke verdt pengene.

Anonym poster: e029bc603045f4bc7c5b46200e2ea0bc

Skrevet

Om du bare skal spille solo ikke raids, pvp osv så spiller det ikke særlig stor rolle.

Du trenger faktisk ikke externt kort for å kunne spille, men det vil jo bli på lav kvalitet.

Men ikke kjøp en sånn liten pc til 2500 kroner.

Anonym poster: 189f66bf86ad24b17854d89517ba324a

Driver mest solo men også dungeons og scenarios.

Har desverre ikke så veldig mye mer penger til rådighet, vet ikke når jeg får jobbtillatelsen min enda.

Skrevet

Er det en grunn til at det MÅ være laptop? Det er ikke verdt pengene.

Mye reising fram og tilbake, hit og dit og opp og ned. Vil gjerne kunne ta spillet med meg.

Litt mindre praktisk å pakke en stasjonær pc i veska :D

Skrevet

Vær veldig forsiktig med å logge inn på andre ip-adresser enn din egen. De sperrer kontoen din rimelig kjapt om du logger inn med en annen ip-adresse. Har skjedd alle wow-vennene mine, bare de fikk ny internettleverandør så sperret Blizz kontoen deres. Og skjer det mer enn en gang får du ikke kontoen tilbake.

Skrevet

Vær veldig forsiktig med å logge inn på andre ip-adresser enn din egen. De sperrer kontoen din rimelig kjapt om du logger inn med en annen ip-adresse. Har skjedd alle wow-vennene mine, bare de fikk ny internettleverandør så sperret Blizz kontoen deres. Og skjer det mer enn en gang får du ikke kontoen tilbake.

Klar over det, første gang jeg besøkte usa så sperret de kontoen min, men det ble fort løst opp, og etter det har det ikke vært ett problem :)

Gjest ms_kwang
Skrevet

Det har skjedd med meg flere ganger, men får alltid kontoen tilbake.

engang sendte jeg mail til blizz å forklarte hvor drittlei jeg var at kontoen min ble sperret :fnise:

Laptop-reiser mye....+ spiller kanskje hos andre enn bare hos meg selv x)

Men om jeg ikke får tilbake kontoen min skal jeg søren meg sende dem ett eller annet bevis på at jeg er ute å reiser ;)

Skrevet

Endte opp med å dra til bestbuy :P

De skal bestille inn en dell inspiron 15z, så det burde holde i massevis for meg.

Men takk for svar!

Skrevet

Selv med authenticator?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...