Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er over mellom meg og han jeg trodde på, selv om vi har hatt mange problemer i forholdet. Tidligere er det jeg som har virket mest bestemt på å gå, nå virker han urokkelig. Vil ikke gå inn på problemene våre her, men jeg gir han ikke noe han trenger fordi han gir ikke meg noe jeg trenger, så det hele har blitt en ond spiral.

Nylig skjedde det noe jeg reagerte på, en dårlig oppførsel fra hans side. Jeg hadde håpet på unnskyldning, men neida, da sa jeg at vi ikke kan fortsette og han , til min store overraskelse, sa og at han ikke giddet mer, selv om han egentlig burde skjønne at jeg reagerte ( hadde god grunn! ) Så da ble vi enige om at det er over. Og her sitter jeg.

Problemet er at jeg føler han er mannen i mitt liv tross problemene våre. Jeg har sendt han flere mld og ringt selv om jeg kanskje ikke burde, men har så mange tanker/spørsmål. Null respons, nå virker det som om han har bestemt seg.

Ser at det er en annen tråd her om hvordan man gir opp en man elsker, og føler at det er det jeg gjør nå...Samtidig funker det jo ikke ..Har som sagt vært veldig mye frem og tilbake. Han sa sist at "det kommer ikke til å forandre seg, det er jo sånn det blir..." og avsluttet med at han ikke gidder mer. Det er så vondt, spesielt siden det var han som såret meg!

Jeg sendte mld på kvelden , dagen vi ble enige om å slå opp, ja flere mld på natten og...noen følsomme, noen veldig sinte. Jeg ringte han en gang før jeg sendte mld, da svarte han kjapt, men ville legge på fort ; sa at "jeg hadde brukt opp kvoten min"...Kjente det irriterte meg, så ringte opp igjen litt senere, da svarte han ikke, ringte mange ganger. Han har heller ikke svart på noen av mld. Pga dette og hele situasjonen, bl.a pga noe han gjorde som jeg synes var å gå over streken ( og en av grunnene til at jeg først nevnte at jeg ikke vil mer ), kjenner jeg et raseri i meg, så jeg sendte ei mld neste dag, der jeg skrev sårende ting, at det aldri var noe mellom oss og negative ting om han som person...Jeg skrev og at jeg aldri vil se han igjen...

Vet ikke hvorfor jeg sendte den mld, mulig jeg ville ha en reaksjon fra han, men han er tyst som en østers...

Var det veldig dumt av meg å sende den mld til han hvis det skal være noe håp for oss igjen?

Samtidig : hvorfor unnskyldte han seg ikke når han vet at han såret meg?

Følte for å sette ned foten på en måte..vise han at jeg ikke finner meg i hva som helst!

Jeg er så glad i denne mannen, samtidig er det så vanskelig mellom oss.

Nå virker det som om han har bestemt seg, og det er så smertefullt...

Bør jeg evt si unnskyld for den mld, eller er det opp til han?

Det at han ikke svarer noe ; er det et tegn på at han aldri vil ha kontakt mer, eller kan han ha møtt noen andre? Før kjempet han mer når jeg nevnte slutt...

Jeg savner han sånn...selv om jeg har motstridende følelser til han. Forhold/kjærlighet er ikke enkelt...

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Har du skrevet flere innlegg her inne?

Uansett, ikke send flere meldinger nå. Vent til han tar kontakt. Kanskje han bare trenger litt alenetid uten meldiger og sånn.

Skrevet

Enig med Mortem. Meldingene dine gjør bare vondt verre, spesielt når du skriver "sårende ting, at det aldri var noe mellom oss og negative ting om han som person...Jeg skrev og at jeg aldri vil se han igjen..."

Det beste er å innse at det ikke blir deg og ham igjen, for da kommer du fortere over ham.

Skrevet (endret)

Skriv sinte meldinger og lat som at du sender dem uten å sende dem. Dessuten kan du ta skikkelig av da til du går konkurs! Du tenker mer konstruktivt over følelsene dine når du ikke er så lei deg og oppspilt, også er det leit å ha sagt dumme ting som roter det mer opp, at du i tillegg må tenke på at du ba han om å liksom rrrreise til japan osv. Han vil være så sur at han bare ser: grr grrr grr uansett i meldingene dine. Kjenner følelsen av å miste noe man tror på :klemmer:

Du sa liksom the magic words: Problemet er at jeg føler han er mannen i mitt liv tross problemene våre. Også problemet er at dere gjør ting som sårer den andre og vurderer brudd pga at dere ikke får løst det sammen mer? Da blir jo rådet så klart parterapi ! ;)

Endret av Maisie
Skrevet

Det er ikke så veldig rart det som har hendt her. Du sier du har nevnt at det er slutt før, men heller brukt det som et power play hvor han må velge deg, fordi du egentlig ikke vil ha det slutt..? Du har sådd det frøet, og slik har det blitt.

Ikke send ham flere meldinger. Om det blir helt slutt så vil du bare føle deg dummere jo flere meldinger du har sendt. Og flere meldinger vil KUN skade sjansene for at han kommer tilbake til deg. Selv om det er søte, snille, rasjonelle beklagelser.

Kun spekulasjoner fra min side men jeg tror ikke han har møtt noen andre. Han ba deg heller ikke om unnskyldning når han sårte deg fordi han mente han ikke hadde gjort noe galt.

Anonym poster: 35a3893f197a15b242f3d22e1536fd6c

• Liker 1
Skrevet

Nå blir jeg forvirret her, hvor mange tråder har du startet om dette nå? Greit å vite om jeg svarer samme TS med samme problemstilling i flere tråder.

Jeg er enig med AB #5 over her - jeg tror dette har ballet seg skikkelig til med misforståelser, såret stolthet og en flik av dobbeltkommunikasjon fra din side. Dobbeltkommunikasjon i form av å si noe men mene/føle noe annet fungerer svært sjelden som kommunikasjon. Mulig det er en måte for noen å teste ut noe på (for å se om partner gjør/sier/oppfører seg "riktig) men man havner lett i grøfta hvis man ikke får det svaret man forventer.

TS - er det ikke best at du holder deg til en tråd?

Skrevet

Det er ikke så veldig rart det som har hendt her. Du sier du har nevnt at det er slutt før, men heller brukt det som et power play hvor han må velge deg, fordi du egentlig ikke vil ha det slutt..? Du har sådd det frøet, og slik har det blitt.

Ikke send ham flere meldinger. Om det blir helt slutt så vil du bare føle deg dummere jo flere meldinger du har sendt. Og flere meldinger vil KUN skade sjansene for at han kommer tilbake til deg. Selv om det er søte, snille, rasjonelle beklagelser.

Kun spekulasjoner fra min side men jeg tror ikke han har møtt noen andre. Han ba deg heller ikke om unnskyldning når han sårte deg fordi han mente han ikke hadde gjort noe galt.

Jeg angrer nå på at jeg sådde det frøet. Jeg skal ikke gjøre det mer. Kan følelsene hans for meg bare forsvinne sånn plutselig?

Jeg bør ikke skrive noe mer sier du, men i siste mld skrev jeg som om jeg hater han og aldri vil ha noe med han å gjøre mer...Men du har kanskje rett.

ts

Skrevet

Nå blir jeg forvirret her, hvor mange tråder har du startet om dette nå? Greit å vite om jeg svarer samme TS med samme problemstilling i flere tråder.

Jeg er enig med AB #5 over her - jeg tror dette har ballet seg skikkelig til med misforståelser, såret stolthet og en flik av dobbeltkommunikasjon fra din side. Dobbeltkommunikasjon i form av å si noe men mene/føle noe annet fungerer svært sjelden som kommunikasjon. Mulig det er en måte for noen å teste ut noe på (for å se om partner gjør/sier/oppfører seg "riktig) men man havner lett i grøfta hvis man ikke får det svaret man forventer.

TS - er det ikke best at du holder deg til en tråd?

Ja, har en annen tråd her. Du har rett, jeg har det med å si en ting for å mene noe annet, men kan samtidig si rett ut hva jeg mener. Nå har han lukket døra, og da føler jeg vel en slags håpløshet...

ts

Skrevet

Jeg angrer nå på at jeg sådde det frøet. Jeg skal ikke gjøre det mer. Kan følelsene hans for meg bare forsvinne sånn plutselig?

Jeg bør ikke skrive noe mer sier du, men i siste mld skrev jeg som om jeg hater han og aldri vil ha noe med han å gjøre mer...Men du har kanskje rett.

ts

Vent heller og be om unnskyldning når han tar kontakt igjen. Ut i fra det du har sagt tror jeg det er lett for både meg og han å forstå at den sinte meldingen ble sent mens du var emosjonelt ustabil, og ikke mente det du har sagt. Det vil fremdeles såre ham at du har sagt det, men flere meldinger nå vil kun gjøre vondt værre.

Skrevet

Vent heller og be om unnskyldning når han tar kontakt igjen. Ut i fra det du har sagt tror jeg det er lett for både meg og han å forstå at den sinte meldingen ble sent mens du var emosjonelt ustabil, og ikke mente det du har sagt. Det vil fremdeles såre ham at du har sagt det, men flere meldinger nå vil kun gjøre vondt værre.

Takk for svar, men kan jo hende at han aldri tar kontakt igjen?

Jeg skrev at det aldri har vært noe mellom oss ( noe han kanskje har tenkt innimellom fordi jeg ikke har dedikert meg 100% når jeg burde , så jeg bekreftet kanskje en usikkerhet han har hatt rundt forholdet hele tiden og tenker at det aldri kan bli noe...) Han sa sist at han følte han kastet bort tiden på å være sammen med meg. Men det betyr kanskje at han har bestemt seg? Han sa at det kommer aldri til å funke...

Samtidig er det jo episoder som han må rydde opp i , hans oppførsel som nå sist der han behandlet meg respektløst, og som jeg bare ikke aksepterer.

Det hele er veldig vanskelig, og mine motstridende mld, gjør ikke situasjonen mindre komplisert...

Hvis jeg vil høre fra han igjen, er det best å ikke gjøre noe mener du?

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...