Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjort det noe gang, hvor det er en god grunn til det? Da tenker jeg generelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fordi mannen mishandlet og brukte meg på alle mulige nivåer, samtidig som jeg fikk ansvaret for hvert eneste område i hans liv.

Anonym poster: 36d4cda4125eae89046d511d113d7a6e

Skrevet

Japp :(

Kunne ikke gi henne det hun trengte, og livet mitt var et katastrofeområde.

Skrevet

@beeblebrox: hvordan taklet hun det? For det er slikt jeg føler det nå.. Og hvordan er forholdet mellom dere to nå? Går ut i fra at du kuttet henne helt ut for hennes sin skyld? Da mener jeg at hun skulle komme fortere over deg..

Skrevet

Hvis du elsker henne, og hun elsker deg, så finner dere en måte å overvinne problemene på.

Du gir ikke opp en du elsker.

Skrevet

Jeg gjorde det slutt da han sviktet meg i en ekstrem vanskelig situasjon. Han bare forsvant på ferie, uten forvarsel. Han sa ikke en gang fra, jeg fant ut når jeg ringte familien hans.

Jeg elsket ham, men visse ting er utilgivelig. Heldigvis var han borte i 3 uker slik at jeg kunne forberede meg mentalt.

Gjest Ano_nym
Skrevet

Hvorfor forlate henne hvis du elsker henne? Hva er grunnen, om jeg får spørre? Lettere å gi deg input.

Skrevet

For 7 år siden reiste jeg fra drømmemannen.

Vi hadde ett supert forhold og vi var bestevenner. Han var virkelig drømmeprinsen min og han fikk meg til å føle meg som den beste i hele verden.

Men jeg fikk en ny jobb, langt vekk, jeg var bare 23år, så alt nytt var spennende..

Jeg reiste fra han, fordi jeg trodde på grønnere gress andre steder. Jeg trodde det fantes bedre. Jeg ga han aldri noen sjans.. Og det finnes ingen ting jeg angrer mere på.

Han var den rette han..og jeg bare dro.

Skrevet

Hvis du elsker henne, og hun elsker deg, så finner dere en måte å overvinne problemene på.

Du gir ikke opp en du elsker.

Tullprat. Klart du gjør.

Er du i et forhold som er klart helseskadelig så går du.

• Liker 1
Skrevet

@beeblebrox: hvordan taklet hun det? For det er slikt jeg føler det nå.. Og hvordan er forholdet mellom dere to nå? Går ut i fra at du kuttet henne helt ut for hennes sin skyld? Da mener jeg at hun skulle komme fortere over deg..

Hun tok det vel egentlig greit, men hun hadde vel litt samme instilling som andre her og sleit med å forstå tankegangen bak det hele.

Type, man gir bare ikke opp noen man elsker...

Ja, vi kuttet ut all kontakt, ikke bare for hennes skyld men for min egen også...

Gikk greit i et halvt år før hun tok kontakt og vi gikk på en aldrig så liten en helgs smell.

Vi hadde i utganskpunktet bare et planlagt Lite-forhold. Type 70% mindre drama og 50% mindre forpliktelser, men det bare utviklet seg til et mer heavy et på egenhånd.

Forholdet i dag er ikke eksisterende. Vi snakker ikke sammen, men vi er gode venner alikevel om du skjønner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...